Ik vind al 1 jaar hetzelfde jongen leuk, en ehm.. Ik weet niet of hij mij leuk vind, dat is het probleem. We praten elke dag, ongeveer 2 jaar, en hij is best wel een goede vriend van me. Maar dat was eerst op msn. De laatste weken voordat we zomervakantie hadden gingen we closer doen, niet alleen op msn, maar ook gewoon in real. En eh ja, vorige week woensdag hadden we dus schoolfeest. En we waren heel close enzo, hij gaf me zelfs een kus, arm om me heen enzo.. ( ofcourse mooiste dag van m'n leven).. En die avond daarvoor had hij gezegt dat hij niemand leuk vind, dus ik dacht Okay waarom doe je dan zo close? Ik had dat dus ook tegen m'n vriendin gezegt, dat hij me toch niet leuk vond. En toen heeft zij dat dus tegen hem gezegt en hij zei dat hij me WEL leuk vond. En toen donderdag, we gingen weer praten enzo. En toen zei hij dat ik een goede vriendin was enzo, en dat hij een relatie niet ziet zitten. Hij zei ook dat ik op mijn klasgenoot verliefd ben, terwijl hij gewoon een goede vriend van me is.. En ja , m'n crush weet dat ik hem leuk vind, en niet m'n klasgenoot. Dus we gingen over dat dus discusseren. Maar gister kwam hij en hij zei ''Schatje, ik wil met je'' En ik zei niks. Ik dacht ook zovan ''speel geen spelletje met me'' , want hij vind me zogenaamd eerst wel leuk, dan niet, dan wel, ik heb er ook genoeg van.. Wat zeggen jullie ?
[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:47 ]