• Ik zet het maar even hier neer omdat ik niet precies wist waar het hoorde. Ik heb dus een dringende vraag. Ik wil met een vriend van mij sms'en, maar hij woont in Amerika en heeft dus een Amerikaans nummer, terwijl ik gewoon van uit Nederland bel met een Nederlands nummer. Dan stuur ik een bericht naar hem (ik heb er 001 voor gedaan en hij pakt het nummer gewoon) dan verstuurt ie em wel, maar hij zegt dat ie niks ontvangt. Dan stuurt hij mij iets en dan zegt zijn mobiel dat het nummer niet geldig is, terwijl hij er ook gewoon 0031 voor doet. Mijn provider is HI ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Iemand die me kan helpen?

[ topic verplaatst door een moderator ]

"We accept the love we think we deserve."

Je moet er dan toch +31 voorzetten in plaats van 0031? Ik weet niet of daar verschil tussen is, maar anders kan ik je ook niet helpen!

Just keep your head up. Stick on the ice.

Landon schreef:
    Je moet er dan toch +31 voorzetten in plaats van 0031? Ik weet niet of daar verschil tussen is, maar anders kan ik je ook niet helpen!

Je kunt geen + in een telefoonnummer zetten dus is het 0031..., right ._.?

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

+31 is hetzelfde als 0031.
    Maar heb je misschien de land/provincie code opgezocht van Amerika/waar hij ook woont? Misschien kun je dat eens proberen?

We'll still love each other, forever and always. <3

Sorry, ik heb geen idee wat er mis kan zijn. 001 zou moeten werken, maar zo niet, dan heeft het misschien toch met Hi te maken.

You are beautiful, you are love.

Luhan schreef:
    (...)
    Je kunt geen + in een telefoonnummer zetten dus is het 0031..., right ._.?

In je mobile phone kan dat wel. Tenminste, bij de mijne wel. Maar ik zie net dat het geen verschil maakt, haha.

Moet je er niet +316 ervoor zetten?
    Had ik al met een Nederlands nummer...

@Landon, zou je de titel willen aanpassen, help alleen mag nl. niet in de titel.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Mensen... ik weet al wat er fout is gegaan... laat maar. Haha, toch bedankt voor de hulp (:

"We accept the love we think we deserve."

Nefie schreef:
    Moet je er niet +316 ervoor zetten?
    Had ik al met een Nederlands nummer...

@Landon, zou je de titel willen aanpassen, help alleen mag nl. niet in de titel.

Klopt!
    En als je toch ineens bezig bent mag je er ook ineens een slotje opzetten, want de vraag is opgelost. (krul)
    Het is vast wel toegestaan om nieuwe mods een beetje te helpen bij hun taken, toch? (krul)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik zal komen helpen. :Y)
    Ik zag het topic ook net. Het staat trouwens oo verkeerd.

Dus alles is in orde nu?

Edit: Ik heb je topic verplaatst omdat het hier net wat beter staat. Ook heb ik je titel aangepast omdat 'help' alleen als titel niet toegestaan is.

Mag ik het sluiten?

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:24 ]

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Scandal schreef:
    Ik zal komen helpen. :Y)
    Ik zag het topic ook net. Het staat trouwens oo verkeerd.

Dus alles is in orde nu?

Edit: Ik heb je topic verplaatst omdat het hier net wat beter staat. Ook heb ik je titel aangepast omdat 'help' alleen als titel niet toegestaan is.

Mag ik het sluiten?

En daarom ben jij dus mijn favoriete mod. :Y)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Istaya schreef:
    (...)

En daarom ben jij dus mijn favoriete mod. :Y)

Slijmbal. :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

-> Topic wordt gesloten, probleem opgelost.