• Oke, Ik was vandaag met mijn nichtje en mijn tante in een museum, en daar verkochten ze veren met een pen erin. Ik heb er toen eentje gekocht, omdat ze nogal duur waren, maar stiekem wil ik er eigenlijk wel meer. Nu vond ik ergens een site van een ander museum, waar ze die pennen verkopen voor een euro per stuk, jammergenoeg zijn de verzendkosten dan ook meteen vijf euro.
    Weet iemand waar je die pennen goedkoop kan halen en dan met weinig verzendkosten? Het mogen ook gewoon van die kroontjespennen zijn, als het maar niet te duur word, ik wil niet 20 euro per ding uitgeven.

    Voorbeeldje:



    Ik ben zelf ook aan het rondkijken, en ik zet hier de links neer van de dingen die ik vind. Jammer genoeg vind ik dus alleen de dure, dus nog niet echt wat ik zoek.

    1
    2
    3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:53 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Effe in mijn topics, want ik ben daar ook al een tijdje naar opzoek (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    Effe in mijn topics, want ik ben daar ook al een tijdje naar opzoek (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Haha, op deze site kan je ze dan voor een euro krijgen, maar de verzendkosten zijn naar mij toe 5 euro.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Kamelot schreef:
    Effe in mijn topics, want ik ben daar ook al een tijdje naar opzoek (A)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Deze site vond ik ook nog.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Lol, mijn vriend had er een gekocht in Ierland maar die werkte niet :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."