• Verhaallijn wordt uitgewerkt door Artistique & is hier te vinden!

[ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:01 ]

- Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

Dit lijkt een beetje op de film Quiz, alleen dan was het daar dat de vrouw en kind van degene die die quiz moest doen anders vermoord werden xd

Where words fail, music speaks

Het lijkt me een leuke verhaallijn, maar toch niet. Al mag degene die het graag zou uitwerken me wel waarschuwen als zij/hij er moest aan beginnen.

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:00 ]

Tears are words the heart can't say.

nee dankje...

imma rip this shit, till my bones collapse.

Waarschhuuw meeeeeeeeeeeeeeee als iemand schriijft

[ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:24 ]

Pretty is just a pretty word.

Mead schreef:
    Het lijkt me een leuke verhaallijn, maar toch niet. Al mag degene die het graag zou uitwerken me wel waarschuwen als zij/hij er moest aan beginnen.

FUUU schreef:
    Dit lijkt een beetje op de film Quiz, alleen dan was het daar dat de vrouw en kind van degene die die quiz moest doen anders vermoord werden xd

Nog nooit van gehoord. (:

CURLYMONSTER schreef:
    Waarschhuuw meeeeeeeeeeeeeeee als iemand schriijft

Zal ik doen! ^^

Mij lijkt het echt supergaaf, maar op dit moment heb ik echt geen tijd om het uit te werken, maar als ik ergens in de vakantie de tijd er voor krijg, ga ik het echt uitwerken.

Every living creature dies alone.

FreshOcean schreef:
    Mij lijkt het echt supergaaf, maar op dit moment heb ik echt geen tijd om het uit te werken, maar als ik ergens in de vakantie de tijd er voor krijg, ga ik het echt uitwerken.

Laat het me maar weten. ^^ Misschien wil er nog wel iemand het uitwerken, kan je misschien samenschrijven. Bespaart tijd! (;

Het lijkt me niet echt interessant. Gewoon niet om te schrijven of te lezen.

OMG, deze verhaallijn zou ik graag uit willen werken. :3

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Ik zou het zelf niet willen lezen of schrijven, maar ik ga degene die het gaat uitwerken wel een tip geven: maak er absoluut geen fanfic van. :3

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Pariah schreef:
    Ik zou het zelf niet willen lezen of schrijven, maar ik ga degene die het gaat uitwerken wel een tip geven: maak er absoluut geen fanfic van. :3
    Ik geef der ook een tip. Luister hier niet na(cat)

Quiz?

ars moriendi

Artistique schreef:
    OMG, deze verhaallijn zou ik graag uit willen werken. :3

Go ahead! (: Misschien moet je wel even overleggen met FreshOcean aangezien zij het ook wel wilt uitwerken maar niet echt tijd heeft.