Ja echt, dus om 09:00 uur gingen die tickets in de verkoop, Nederland en België. Ik woon in België, dus ik ga voor die tickets. 08:45 roept mijn moeder me op en zegt dat het zo laat was, maar ik dacht 09:15 te hebben verstaan. Ik spring op, val bijna flauw (je weet wel met te snel opstaan) sprint de trap af en glij uit op mijn sokken. Super veel pijn aan mijn kont, benen en armen maar toch gewoon doorgegaan. Kom ik in de keuken waar de laptop stond, ga ik er snel achter zitten om nog tickets te kunnen krijgen is het pas 08:50. Oké, rustig aan Selina. Je hebt tijd je moet je alleen nog aanmelden op die site. Blijft die klote site steeds hangen, error dit error dat. Eindelijk aangemeld om 2 minuten voor 9. Steeds de pagina refreshen tot 9 uur en toen BOEM. Ik was als 1 van de eerste binnen en had alles super snel ingevuld, tot bij het betalings gedeelte. ALLEEN FUCKING VISA & MASTERCARD. Mijn moeder heeft alleen een bankkaart. En eerst ging overschrijving wel maar daar was gisteren zo'n update op de site geplaatst dat - dat niet meer ging. En iedereen zei tegen mij (op zo'n Facebook pagina): "Ja dat gaat met bankkaart." Maar goed, ik kon wel janken. Ik heel de tijd naar mijn scherm gestaard en toen maar het venster weg geklikt. Ik naar die van Nederland gegaan, maar dan moest ik mijn oma bellen voor haar kaart en dat wil ik gewoon niet.
Nu zit ik hier dus zonder kaartjes, terwijl ik echt super graag naar zijn concert wil. Ik ga kijken of ik misschien iets vind op Kapaza of zo, maar die personen zijn alleen maar uit op geld dus waarschijnlijk gaan ze veel geld er voor vragen. En als iemand een extra kaartje heeft, België/Nederland, ik ben geïnteresseerd. Ook nog sorry voor de typfouten, nogal snel getypt.
[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:19 ]