Ahern schreef:
Ik las net even dat andere topic ook.
Dus nu ik de hele situatie even weet denk ik: wtf?
Ik doe namelijk bak .(beeldende, architecturale kunsten) en snap helemaal waar je vandaan komt.
Wij hebben ook zulke leerkrachten, geven ze je een 3 en weet je niet eens wat je fout hebt gedaan.
Als je dan nog een het lef hebt om te gaan vragen wat je precies best kan veranderen of waar je in de fout bent gegaan, gaan ze helemaal door het lint.
Ze denken werkelijk dat ze goden zijn.
Maar hey, kop op! Komt allemaal wel goed. (het is niet het einde van de wereld, maar het voelt vast wel zo.)
Ik kan me enkel inbeelden hoe vreselijk je je wel niet moet voelen. En hopelijk komt het goed als je ouders naar die docent brengen.
Want aan jouw verhaal te horen is dit wel werkelijk ongehoord en je hebt het ook helemaal niet verdiend.
Ik steun je!
Thank you! Ik kan wel tegen kritiek hoor, dat moet ook wel als je dit doet, maar geef dan opbouwende kritiek en kraak me niet helemaal af. Zeg me wat ik fout doe, en waar ik aan kan werken. Maar die docent denkt dat hij een of andere god is. Hij begon het schooljaar zo: 'Ik ben hier niet om je de hemel in te prijzen, daar is je moeder voor' Dus toen was ik al klaar met die vent :')
Nou ja, mijn ouders staan aan mij kant, want ik ben zelfs een dag thuisgebleven, omdat ik anders tijdverlies had om voor 2 uur naar school te gaan. Meer dan 10 uur op een dag heb ik eraan gezeten, zonder te klagen. Maar dat zien ze niet, nee ze zien alleen wat je fout doet. Bah.
To infinity and beyond •