• Ik moet vandaag weer naar de tandarts, maar ik ben gewoon vreselijk bang. Ik weet dat ik een gaatje heb, hoe goed ik ook mijn best doe bij het poetsen.
    Ik ben alleen bang dat het niet goed genoeg is en dat ik weer naar de mondhygiëniste moet.
    Ik voel me nu helemaal misselijk en weet ik veel wat. Ik ben zo bang...

    Ben ik de enige die dit wel eens heeft?


    26 - 02 - '16

    Ik heb daar geen last van. I'm sorry, can't help ya.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb er geen last van. Hoe meer je jezelf inspreekt dat je er geen zin in hebt, hoe erger het word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou ook niet van de mondhygiëniste maar de tandarts is wel oké. Zeg anders dat je het spannend/eng vind en of ze daar rekening mee willen houden. Vraag anders iemand mee zodat je, je misschien wat meer op je gemak voelt. Ik ben ook wel eens met mijn moeder mee naar de tandarts geweest omdat ze eigenlijk liever niet alleen ging


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Ik heb er geen last van. Hoe meer je jezelf inspreekt dat je er geen zin in hebt, hoe erger het word.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben niet bang voor de tandarts, maar wel als er een tand getrokken moet worden. Ik ben bang voor spuitjes.


    Take risks and conquer your fears.

    Nee, ik ben niet bang voor de tandarts. Ben daarnet nog geweest en toen bleek dat ik twee hele kleine gaatjes heb. Daar ging mijn reputatie 8)

    Maar sorry, ik kan je niet helpen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet echt nee. Heb er geen problemen mee ^^ Maar gisteren moest ik 3 verstandskiezen eruit laten halen en toen was ik wel even zenuwachtig. :'D Mijn oudste broer is echt doodsbang voor de tandarts, die is al jaren niet geweest maar gaat vrijdag heen. Waarschijnlijk zal zijn verstandskiezen er ook moeten en ik mag hem niet vertellen hoeveel pijn dat doet :'D


    -

    Hmpft, nee. Ik ben niet echt bang.
    Wel ben ik zenuwachtig, ik moet vanmiddag om 12 uur naar de kaakchirurg,
    er worden 4 kiezen getrokken en 2 worden er weggesneden.
    Fijn...

    Not.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik ben echt als de dood ervoor, volgende week moet ik gaan en meestal ben ik echt één dag van te voren al doodzenuwachtig en zo, echt vreselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben ook enorm bang van de tandarts. Nuja, ik ben vooral bang van verdovingen ;s


    effort never betrays you

    Ik ben echt heel bang voor de tandarts (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik denk dat ze een beetje gerust gesteld wilde worden en volgens mij maken jullie banger en onzekerder dan ze nu al is, ik kan het mis hebben


    Physics is awesome

    Nefie schreef:
    Ik heb daar geen last van. I'm sorry, can't help ya.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Je moet maar denken: Het is zo over, het is goed voor mijn gebid én het is niet het einde van de wereld. (;

    Snap natuurlijk wel dat het eng is hoor, probeer er niet aan te denken.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben ook bang voor de tandarts maar dan spreekt mijn moeder me aan
    en steld ze me gerust.
    Zie het zo: als je gaat en je hebt een gaatje, is het maar voor even.
    als je niet gaat en je hebt een gaatje, krijg je alleen maar langer er last van!
    ik hoop dat ik je een beetje kan gerust stellen, zo niet
    Mijn inbox staat altijd open!!!

    xxx


    He like girls how eat carrots!