• Heeeyyy, iedereeeenn!!!
    Alvast bedankt dat jullie dit lezen (en me misschien gaan helpen... :D)
    Alvast bedankt!!!

    En nu mijn vraag...
    Als ik bv. op een story ofzo klik en als ik dan zo kijk dan hebben de meeste van die super mooie afbeeldingen ofzo en sommige hebben bewegende afbeeldingen enzo...

    Nu vraag ik me af of die personen die afbeeldingen van het internet hebben of zelf maken of gewoon een foto van het internet hebben en dat een beetje veranderen ofzo... En die bewegende afbeeldingen, hoe maken jullie dat???????

    Nou, jullie lezen het, ik ben dus echt zooo hopeloos... uhuhuuuu...(huil) :(
    Help meeeeeeee...
    Als jullie me helpen ben ik jullie eeeuwig dankbaar (weet alleen niet of ik wel eeuwig ga kunnen leven... :P(lol):S(A), grappjjeeee...)

    Dus alvast heel erg bedankt!!!

    xxx- love you all and bisous,
    GHOSTgirl13
    (H)(flower)(H)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:49 ]


    My soul isn't for sale...

    Dat zijn gewoon plaatjes vna internet?


    quidquid excusatio prandium pro

    Neem op deze site eens een kijkje
    http://weheartit.com/
    Ze staat vol met prachtige foto's!
    En de bewegende plaatjes zijn GIFS, die kunnen zelf gemaakt zijn, maar ze kunnen evengoed van het internet zijn geplukt!

    (cat)


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day

    Sjiriki schreef:
    Dat zijn gewoon plaatjes vna internet?



    Echt??? :8 oww... maar sommige hebben van die bewegende afbeeldingen enzo...:S

    Maar toch heel erg bedankt!! :D


    My soul isn't for sale...

    Stardustly schreef:
    Neem op deze site eens een kijkje
    http://weheartit.com/
    Ze staat vol met prachtige foto's!
    En de bewegende plaatjes zijn GIFS, die kunnen zelf gemaakt zijn, maar ze kunnen evengoed van het internet zijn geplukt!

    (cat)


    OOOOOOOOOOOOOOOOHHH!!!!!!!!! Dank je weeeellllll!!!!
    Hihihihiiii...
    Daar ben ik al heel wat verder mee ;) :D(flower)(K)(H)


    My soul isn't for sale...

    Stardustly schreef:
    Neem op deze site eens een kijkje
    http://weheartit.com/
    Ze staat vol met prachtige foto's!
    En de bewegende plaatjes zijn GIFS, die kunnen zelf gemaakt zijn, maar ze kunnen evengoed van het internet zijn geplukt!

    (cat)


    comfort in c h a o s

    GHOSTgirl13 schreef:
    (...)


    Echt??? :8 oww... maar sommige hebben van die bewegende afbeeldingen enzo...:S

    Maar toch heel erg bedankt!! :D


    Dat komt dus ook van internet. Heet een GIF.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dat komt dus ook van internet. Heet een GIF.



    Ach soooo... hihi... Maar sommige maken dat toch zelf??? xxx maar bedankt ;) (K)(flower)


    My soul isn't for sale...

    Stardustly schreef:
    Neem op deze site eens een kijkje
    http://weheartit.com/
    Ze staat vol met prachtige foto's!
    En de bewegende plaatjes zijn GIFS, die kunnen zelf gemaakt zijn, maar ze kunnen evengoed van het internet zijn geplukt!

    (cat)


    The artist is the kid that survived.

    GHOSTgirl13 schreef:
    (...)


    Ach soooo... hihi... Maar sommige maken dat toch zelf??? xxx maar bedankt ;) (K)(flower)


    Jup. Daar heb je een fotoprogramma voor nodig zoals GIMP of photoshop. Mss kan het ook op internet.


    quidquid excusatio prandium pro

    De plaatjes kan je van internet halen, sommige doen dit. Plaatjes waar meestal een tekst opstaat, de titel van het verhaal, zijn gemaakt door Q'ers, of door iemand anders. Als je in het topic creativiteit kijkt, maken sommige mensen die wel eens. Bewegende plaatjes zijn GIFs, die kun je opzoeken op Google, door achter een woord GIF te zetten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Jup. Daar heb je een fotoprogramma voor nodig zoals GIMP of photoshop. Mss kan het ook op internet.



    Dank jeweeeeeelll!!! xxxxxx :d ;) (K)(flower)(H)


    My soul isn't for sale...

    Aria schreef:
    De plaatjes kan je van internet halen, sommige doen dit. Plaatjes waar meestal een tekst opstaat, de titel van het verhaal, zijn gemaakt door Q'ers, of door iemand anders. Als je in het topic creativiteit kijkt, maken sommige mensen die wel eens. Bewegende plaatjes zijn GIFs, die kun je opzoeken op Google, door achter een woord GIF te zetten.



    Dank je weeeeeell!!!! ik ben jullie echt zooo dankbaar!!!! xxxxxxxxxx(H) (flower)(K)(Y):P(doeg)(yeah)(dance)


    My soul isn't for sale...