• Oke, ik speel dus Team Fortress 2, een spel van Valve. Een heel leuk first person shooter spel, waarbij humor op vele schalen te gebruiken valt of al vanuit het spel erin gebracht wordt. Nu zijn er in dat spel twee ploegen, waarbij iedereen keuze heeft uit dezelfde klasses. Al die klasses hebben een ook eigen filmpje. Eindelijk - Want het laatste filmpje heeft dus jaren geduurd voor het uitkwam en nu is het er eindelijk! :9~
    De filmpjes heten 'Meet the ...' (Heavy, soldier, engineer, pyro, demoman, scout, sniper, spy en medic) en dit is nu;
    Meet the Pyro! <3 (one of my fav classes!) En hij is uber schattig, haha. :9~

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 0:30 ]


    Til hug og blod.

    Haha dat is toch zo'n spel waarbij alles eerst dood, verderf en vuur is en dat er dan ineens overal regenboogjes, konijntjes en andere schattige dingen zijn? :'D Dat spel is zo grappig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    Haha dat is toch zo'n spel waarbij alles eerst dood, verderf en vuur is en dat er dan ineens overal regenboogjes, konijntjes en andere schattige dingen zijn? :'D Dat spel is zo grappig.


    In dit filmpje wel,maar nee niet helemaal. Je hebt er wel aparte mappen op hoor soms en vreemde figuren.Vooral omdat je je personages ook kunt costumizen voor grote delen. :'D


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    In dit filmpje wel,maar nee niet helemaal. Je hebt er wel aparte mappen op hoor soms en vreemde figuren.Vooral omdat je je personages ook kunt costumizen voor grote delen. :'D

    Haha oh nouja ik heb dat spel zelf nooit gespeeld, ik heb toevallig gisteren dat filmpje gekeken omdat een vriend me dat liet zien haha. Ik ging er echt stuk om :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Haha oh nouja ik heb dat spel zelf nooit gespeeld, ik heb toevallig gisteren dat filmpje gekeken omdat een vriend me dat liet zien haha. Ik ging er echt stuk om :')


    Haha, moetje hem nog eens goed kijken dan snap je 'm wel. :'D
    Of gewoon alle filmpjes! :Y)


    Til hug og blod.

    Met de nieuwe update kun je dus ook zo spelen! Love it! :9~


    Til hug og blod.