• Hallo,
    ik heb gehoord dat de Quizletklok achterloopt.
    Waarom is dat eigenlijk en valt het te fixen?


    26 - 02 - '16

    Dat gebeurt na een tijd altijd op de een of andere magische wijze. Dan wordt ie goed gezet en na een poos loopt ie weer achter/voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die zal te traag lopen zeker?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Af en toe gebeurd dat. Kan me wel herinneren dat ie 10 minuten achter liep :')
    Wat Endure zegt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:26 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Springfield schreef:
    Die zal te traag lopen zeker?


    10 Hele minuten ja ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dan is denk ik een scriptje op/in de site niet helemaal goed :')

    Hij loopt al heel lang achter en is zelfs al een paar keer goed gezet :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rutger blijft hem goed zetten, maar hij loopt steeds achter. Geen idee waarom eigenlijk. Zoals Dinkelberg al zegt misschien een foutje/bug in de site.

    Het is waarschijnlijk een serverprobleem en iets wat blijkbaar niet opgelost kan worden.

    @Rutger, misschien kun je een script schrijven dat automatisch elke dag de tijd weer goed zet. Zo zou je het probleem toch kunnen oplossen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.