• In December dit jaar!

    Aangezien de Hobbit aan het einde van dit jaar uitkomt en er op Q genoeg LotR fans zijn, leek het me leuk om die gelegenheid aan te pakken en eens een meeting te organiseren. Want wat is er nu gezelliger dan een leuke dag er van maken met mensen die je (al) kent of altijd al eens hebt willen ontmoeten en dan ook nog zoiets fantastisch te kijken? *O*

    Waar exact weet ik nog niet, dat ligt aan jullie voorkeur, maar ik heb met name de grote steden in gedachten, omdat die het makkelijkste te bereiken zijn met openbaar vervoer. Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Amsterdam bijvoorbeeld. Als hij in de Doelen ook uitkomt wil ik jullie zeker aanmoedigen Rotterdam te kiezen, omdat daar simpelweg de beste ervaringen op te doen zijn met films en geluid.

    Dus heb je interesse; Laat je naam achter. We hebben genoeg tijd om verder alles exact uit te dokteren, dus laten we daar eerst maar mee beginnen! *O*


    Til hug og blod.

    Dat lijkt me wel een leuk idee. Ik wil die film zien. :9~ Maar het kan ook zijn dat ik met mijn ouders gaan, dat doen we als sinds film 1 van LotR.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat lijkt me wel een leuk idee. Ik wil die film zien. :9~ Maar het kan ook zijn dat ik met mijn ouders gaan, dat doen we als sinds film 1 van LotR.


    Sleur je die toch ook mee! Ik wil m'n vader ook meeslepen en m'n tante komt misschien ook met mijn neef en nichtje. *O*
    Desnoods doe ik die op een andere dag, maar mij maakt het niet uit wie mee gaan hoor. Als het maar gezellig is; Anders schop ik je eruit, haha.


    Til hug og blod.