• hee jungs.
    nee, dit keer ben ik niet melig,hyper of wat dan ook,maar juist wanhopig.
    ik heb dus een vriend, maar volgens my playt hy.
    ik weet het niet, ik durf het ook niet te vragen, want misschien flipt hy dan, ik weet ook niet waarom. maar waarschynlyk uit shock ofzo.
    ik weet het echt niet meer, iemand alsjeblieft iemand die me wilt helpen?
    ik ben jullie/jou daar later heel dankbaar voor!
    bye xx


    your eyes are like stars in the night.

    snappen jullie dan serieus niet dat ik er echt mee zit?):


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap ongeveer wat je doormaakt, ik had ook zo een vriend, hij was echt een dikke vette player... Eerst zat hij bij mij extreem lief te doen en daarna naar mijn beste vriendin en om de zoveel tijd wisselt hij weer eens tussen ons beide... Gelukkig zie ik nu dat het gewoon geen zin heeft om het met zo een mense te proberen x'D Natuurlijk, het kan bij jou helemaal anders liggen, maar ik zou gewoon met hém praten, durf je dit niet zou ik hem proberen te pakken in zijn 'daden' doe ik ook altijd, en nu is het mij echt goed gelukt :'] Veel succes zou ik zeggen! =P [/let niet op mijn gezever hier]


    Tanya is de beste.

    Chillaxxxx ; De reacties komen wel :)
    En btw ; Je moet het toch vragen , wat heb je aan een vriend die je niet kan vertrouwen.

    snappen jullie dan serieus niet dat ik er echt mee zit?):

    Moet ik nog even zeggen als mod: Dit hoort bij flood-berichten en is verboden op het forum... ;)


    Tanya is de beste.

    ik vertrouw hem wel, maar zo voel ik me..zeg maar,this heel ingewikkeld,(:


    your eyes are like stars in the night.

    ik vertrouw hem wel, maar zo voel ik me..zeg maar,this heel ingewikkeld,(:

    Hoe voel je je ? Je houdt heel veel van hem , maar je wil hem niet kwijt door zo iets stoms te vragen wat mischien niet waar is ? En toch moet je het doen :D , als hij je echt leuk vind blijft hij wel bij je.wat kan je anders doen ? Wachten tot hij je zelf komt zeggen ; Hey baby , ik flirt met alles wat hier rondloopt.

    (...)
    Hoe voel je je ? Je houdt heel veel van hem , maar je wil hem niet kwijt door zo iets stoms te vragen wat mischien niet waar is ? En toch moet je het doen :D , als hij je echt leuk vind blijft hij wel bij je.wat kan je anders doen ? Wachten tot hij je zelf komt zeggen ; Hey baby , ik flirt met alles wat hier rondloopt.

    je hebt wel gelyk, maar het is moeilyker dan het lykt


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    je hebt wel gelyk, maar het is moeilyker dan het lykt

    Komt wel goed,het is beter dan niets doen en afwachten. je moet ook wel wat subtiel zijn , en hem niet meteen aanvallen ofzo. Dan denkt ie 'Wat voor wierdo is dat "

    al heel erg bedankt voor jullie hulp!
    het gaat alweer goed, waarschynlyk heb ik me toch een beetje aangesteld, want er klopte geen hol van xD heel erg bedankt!!!(K)


    your eyes are like stars in the night.