• Hey cuties, ik zoek dus een medeschrijfster. c:
    Ik heb de laatste tijd steeds meer inspiratie, maar telkens als ik dan rond de 20 hoofdstukken ben, raak ik het kwijt.
    Ik zou graag een verhaal willen beginnen met iemand die ik totaal niet ken aangezien het dan leuker is en dan blijft de verhaal lijn wat langer.
    Het liefst over:
    Justin Bieber of One Direction.
    Ik schrijf verder niet over anderen. =$
    Degene waar ik mee wil schrijven moet wel aan een paar eisen voldoen:
    - Schrijven in ABN.
    - Zovaak mogelijk online zijn.
    - Het echt willen.

    Verder ben ik niet zo moeilijk, als er überhaupt iemand op reageert, kies ik er één uit en diegene stuur ik een pb. c:
    Ik kies niet degene die het eerst reageert, ik kies degene die een goeie schrijfstijl heeft.
    alvast bedankt.
    Ik weet trouwens niet of dit topic hier wel goed staat.


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil wel met je over One Direction schrijven hoor.
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik wil wel met je schrijven en het mag over One directio en justin biebier gaan

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:46 ]

    Ik zou het wel leuk vinden om met je over 1D te schrijven alleen niet over JB dat is niet echt iets voor mij


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Belieber en Directioner hierzo. ^^
    Klik hier als je graag een voorbeeld van mijn schrijfstijl wilt. Dit vind ik persoonlijk één van mijn beste Stand Alones en hij is ook vrij recent, dus denk ik dat het wel een goede vergelijking is met hoe ik nu schrijf.

    Stuur maar een berichtje als je zin hebt om samen te schrijven! :')

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:52 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik wil best over One Direction schrijven. (:

    Ik heb een oud verhaal(Waar ik nu inmiddels niet meer aan schrijf) en die ging ook over One Direction. [Klik.]
    Maar ik denk dat je inmiddels wel iemand gevonden hebt, aangezien dit topic van 28 juni is en ik pas op 2 juli reageer..

    Mij lijkt het ook leuk om te doen hoor,
    Maar ik denk idd ook dat je al iemand hebt gevonden..
    Maar als je je bedenkt of whatever, klik hier voor een voorbeeld (:
    Naja, ik hoor het wel.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 11:47 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik wil graag een verhaal over One Direction schrijven. Eigenlijk heb ik geen recent hoofdstuk om je toe te spelen, mocht het nodig zijn improviseer ik wel een stand alone?
    Mail me als je geïnteresseerd bent! :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.