• Het is nu aan mijn cijfers van mijn laatste PTA week of ik over ga of niet. Ik heb nu drie minpunten maar als ik wiskunde goed heb gemaakt dan heb ik er nog maar twee denk ik. Want voor de laatste toets heb ik een 6 gehaald, voor zo'n kleine toets dus nu sta ik er beter voor.

    Alleen heb ik een vier gehaald voor een van de makkelijkste toetsen, namelijk voor Nederlands een samenvatting maken. Ik faal heel erg.

    Maar ik ben zo bang dat ik blijf zitten en naar het ROC moet.

    Zitten jullie ook nog in deze fase van wel of niet overgaan?


    Physics is awesome

    Ik duim voor je!! Het komt allemaal goed, meis!

    Ik zit in precies hetzelfde schuitje.

    Ik heb morgen mijn herkansing van Nederlands, waar ik een 3.9 voor had. En ik sta nu dus daardoor een 5.4. Als ik mijn herkansing goed maak, dan ga ik over!!

    Als ik blijf zitten, kan ik of naar het ROC (waar ik te jong voor ben) of het jaar over doen.
    En als ik over ga, ga ik zeker niet het jaar overdoen. Ik wil graag over naar HAVO 5. En als dat mis gaat, kan ik dat jaar nog overdoen, als ik dit jaar overga.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:22 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kingbridge schreef:
    Ik duim voor je!! Het komt allemaal goed, meis!

    Ik zit in precies hetzelfde schuitje.

    Ik heb morgen mijn herkansing van Nederlands, waar ik een 3.9 voor had. En ik sta nu dus daardoor een 5.4. Als ik mijn herkansing goed maak, dan ga ik over!!

    Als ik blijf zitten, kan ik of naar het ROC (waar ik te jong voor ben) of het jaar over doen.
    En als ik over ga, ga ik zeker niet het jaar overdoen. Ik wil graag over naar HAVO 5. En als dat mis gaat, kan ik dat jaar nog overdoen, als ik dit jaar overga.


    Ik ben gewoon bang dat ik teveel toetsen heb verprutst, die vier was nogal onverwacht.


    Physics is awesome