• Ik moet voor m'n schrijfcursus een verhaal schrijven bij een foto van vroeger waar ik op sta met m'n gezin, mijn fantasie of herinnering daarbij, maar aangezien ik bij mijn eigen foto's echt niks kan bedenken.. Kom maar op met die kinderfantasieën jullie, dan schrijf ik er wel een stukje bij ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik kan je wel een herinnering vertellen, de mooiste die ik heb.
    Als mijn moeder het huis schoonmaakte, zette ze soms een plaat op, en ik zat dan altijd heel stil op de bank naar haar te kijken hoe ze Jackobus afstofte(de clown die boven de tv hing). Ik zat altijd zo stil omdat ik bang was, als ik zou bewegen, de plaat dan zou overslaan, wat heel slecht voor die dingen is en omdat het nog originelen platen uit de jaren 60 en 70 zijn was ik bang ze te beschadigen. Dus ik durfde me helemaal niet te bewegen.

    Misschien heb je hier wat aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toen ik jonger was draaide ik weleens met mijn ogen dicht rondjes tijdens het douchen. Ik hoopte dan dat wanneer ik mijn ogen zou openen ik me in de middeleeuwen of een avontuurlijke jungle zou bevinden, maar ik weet niet of dit helemaal is wat je bedoelt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.