• ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Stukje verhaal;

    Ik Ren weg, Waarvoor weet ik niet maar Stoppen met rennen gaat niet, ik voel angst, angst voor iets onbekends, ik moet remmen om niet in een ravijn te vallen, ik draai me om en zie een Zwarte gedaante staan, hij roept een naam die ik niet ken.
    hij steekt zijn arm uit en ik hoor een harde knal....
    Badend in het zweet schrik ik wakker, Gott ik heb weer een dezelfde Droom gehad, ik laat me weer op mijn kussen vallen maar schrik dan van een stem, naast me zie ik een gedaante staan, ik begin te gillen, de gedaant zet zijn hand voor mijn mond en zegt dat ik hem aleen kan horen en zien, ik knip mijn lichtje aan en zie daar een Jongen staan van Ongeveer mijn Leeftijd .
    ik kijk hem met grote ogen aan, en vraag angstig wie hij is, de jongen verteld dat hij een lichtgids is die mij Beschermd tegen het kwaad, ik kijk de jongen niet gelovig aan, de jongen gaat verder met zijn verhaal en verteld dat ik een gave heb, een gave met Magie, ik begin de jongen uit te lachen maar merk dat hij het meent.
    sinds die nacht heb ik me verdiept in mijn gave en kwam ik erachter dat mijn andere 2 zusjes Charissa en Renee en mijn Halfzusje Annelies Dezelfde gave hebben als ik. en is de lichtgids die Aiden heet elke dag bij mij en Renee.

    please help me with a Titel!!!

    Tnxs als je me Helpt(K)



    Ice-cream Rockt more than you x3

    My Magic World.
    Who I Really Am.
    I Have A Secret.
    With A Little Bit Magic Looks Everything More Beautifull.
    Pure Magic.

    Sorry mijn engels is niet best.


    The soul needs autumn.

    Mijn gids, mijn pad
    Magical Powers


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...