Ik zoek dus voor mijn RPG een cover en liefst zo snel mogelijk aangezien de afbeelding die ik nu heb, niet bepaald origineel is.
Ik wil vandaag nog het speeltopic aanmaken, maar zonder goede cover dus niet.
Diegene met de beste cover, krijgt natuurlijk een naamsvermelding.
Hieronder vind je alvast de nodige informatie en ik geef toch wel wat speling nog.
Alvast bedankt (:
Titel; Tempus Viator
Afbeeldingen; Klik, klik, klik er moet ook nog iets in zitten dat verwijst naar het heden, maar zelf vond ik niet iets wat er bij zou passen.
Sfeer; Avontuurlijk, magisch,...
Lettertype; Iets sierlijks, maar toch krachtig
Beschrijving van de RPG;
Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.
[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:23 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.