• Ik zoek dus voor mijn RPG een cover en liefst zo snel mogelijk aangezien de afbeelding die ik nu heb, niet bepaald origineel is.
    Ik wil vandaag nog het speeltopic aanmaken, maar zonder goede cover dus niet.
    Diegene met de beste cover, krijgt natuurlijk een naamsvermelding.
    Hieronder vind je alvast de nodige informatie en ik geef toch wel wat speling nog.
    Alvast bedankt (:

Titel; Tempus Viator
    Afbeeldingen; Klik, klik, klik er moet ook nog iets in zitten dat verwijst naar het heden, maar zelf vond ik niet iets wat er bij zou passen.
    Sfeer; Avontuurlijk, magisch,...
    Lettertype; Iets sierlijks, maar toch krachtig
    Beschrijving van de RPG;

Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:23 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ik zal het proberen (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

DoctorReid schreef:
    Ik zal het proberen (:

Okido (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Is die goed?

Ik zal zometeen iets proberen..

Don't be like the rest of them, darling

DoctorReid zei op 26 juni 2012 - 14:29:

Is die goed?

Hij is ok, maar ik wil nog even wachten tot er meerdere mensen reageren, ik kies namelijk niet de eerste, de beste.

ShallNotPass zei op 26 juni 2012 - 14:56:

Ik zal zometeen iets proberen..

Okido (:

Leannan schreef:
    (...)
    Okido (:

Is goed. (:

Ik wil ook nog wel even wat proberen, x.

prejudices schreef:
    Ik wil ook nog wel even wat proberen, x.

Is goed :')
    Hoe meer mensen willen proberen hoe beter ik het vind.

I will try too!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik wil, als deze nog niet goed genoeg is en je nog geen hebt, nog wel één maken. c:
    Of als er iets weg/bij moet, zeg dat dan, ik doe het graag. :3

De gebouwen onderin verwijzen een beetje naar het heden, al zijn ze niet heel duidelijk.

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 18:16 ]

prejudices schreef:

Ik wil, als deze nog niet goed genoeg is en je nog geen hebt, nog wel één maken. c:
    Of als er iets weg/bij moet, zeg dat dan, ik doe het graag. :3

Deze vind ik best wel goed gedaan (:
    Maar zoals ik al eerder zei, wacht ik nog tot anderen ook gaan proberen, but I like this one though.

Leannan schreef:
    (...)
    Deze vind ik best wel goed gedaan (:
    Maar zoals ik al eerder zei, wacht ik nog tot anderen ook gaan proberen, but I like this one though.

thank youu c:

Laat maar, GIMP werkt niet mee en de plaatjes doen ook stom. D:

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Sorry, ik ben nogal laat D: die time turner hangt aan haar hand omdat het anders te druk vond, dus hij is niet echt duidelijk... Het is niet zo geslaagd, maar ja.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov