• Dinsdag is er in Goes het Tros muziekfestival met onder andere Nick en Simon
    Ik wil er heel graag heen, dat lijkt me echt ontzettend leuk
    Maar voor de verandering (niet dus) kan/wil er niemand van mijn vrienden met mij mee.
    Ik heb al heel veel dingen moet laten schieten om die reden, maar hier wil echt super graag heen. En ik heb geen zin om mijn vrienden dat voor mij te laten verpesten.
    Dus vroeg ik me af of er misschien iemand van quizlet is die daar met mij heen wil
    Het is gratis, op de grote markt van Goes (zeeland) en het begint om 7 uur.
    We kunnen natuurlijk daarvoor wel de stad in enzo.
    Maar ja, zou er dus iemand met mij naar dat muziekfeest/festival willen?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou willen maar kan niet:S Kun je dat btw ergens zien waar ze allemal komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is voor mij echt zoo herkenbaar... Ik heb ook al heel veel dingen laten schieten omdat mijn vriendinnen niet mee wilde of konden, omdat ze niet van die muziek houden, ze het te ver reizen vinden enzovoort enzovoort. Dus ik kan echt he-le-maal begrijpen hoe je je voelt en dat je dit niet door andere wilt laten verpesten. Je hebt groot gelijk!

    Ik zou dan ook graag met je mee willen (ik hou van festivals ^^) maar ik kan dan helaas niet :C Ik heb die dag nog gewoon school, én ik moet helemaal vanuit zuid limburg komen, en de treinverbinding naar Zeeland is niet zo geweldig, dus ik kom geloof ik niet eens tot daar en dan zal ik alweer terug naar huis moeten reizen.
    Sorry. Als het nu op een andere dag en andere plaats was geweest, was ik zeker mee gegaan! Btw, als er weer eens iets is waar je graag heen wilt maar niemand wilt met je mee, dan pb/gb je me maar, misschien dat ik dan wel mee kan (;


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben uiteindelijk met mijn moeder en broer gegaan
    Wat best slim was, want mijn broer zit in een rolstoel en ik mocht bij hem staan en daardoor had ik 1 van de beste plekjes
    Het was heel leuk en gezellig. Iets minder was dat we er om kwart oer 5 stonden en het om half 9 begon (mijn broertje had gezegd dat het al heel druk was) en dat het tot 11 uur duurde en ik daarna zo moe was dat ik tot 12 uur heb liggen slapen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat heb je inderdaad slim aangepakt dan ;p Hmm, ja ik kan me voorstellen dat je dan hartstikke moe bent, na zo'n dag. Niet gek dat je dan zo lang slaapt ;p
    Maar het was gezellig en je bent er geweest, daar gaat het om (:


    Inspiration can hit you any time