• Ik word helemaal gek van mezelf
    Ik ben diverse keren in de steek gelaten door mensen waarvan ik dacht dat het mijn beste vriendinnen waren, daardoor ben ik ontzettend onzeker enzo.
    Ik ga volgend jaar misschien naar een andere school (als er plaats is) en anders doe ik dit jaar over, maar ik zal in elk geval niet met mijn vrienden van nu in een klas komen en daar ben ik nu al bang voor. Ik wil niet alleen zijn, dan ben ik zo verlegen en onzeker als het maar kan.
    En ook ben ik nogal snel 'jaloers' alhoewel ik niet weet of je het zo kan noemen.
    Ik heb twee goede vrienden H en S. Vooral met H kan ik het erg goed vinden.. Maar ideeën om dingen te doen moeten meestal van mijn kant komen. Laatst in de vakantie waren H en S met elkaar aan het logeren, prima natuurlijk. Maar ze zullen mij geen van beide zo snel vragen voor logeren. En vrijdag gaan ze ook weer logeren omdat H alleen thuis is. En nu gaan wij waarschijnlijk met zijn 3en naar de film en dan gaan H en S daarna dus samen logeren en om 1 of andere reden voel ik me daardoor buitengesloten, want ze hebben niet gevraagd of ik dan ook mee ga logeren enzo.
    Ik weet dat dat waarschijnlijk heel kinderachtig is, maar ik moet er de hele tijd aan denken en het maakt mij gewoon verdrietig en boos op mezelf. Ik wil niet jaloers zijn, maar ik voel me toch een beetje buitengesloten zo. En dan ben ik ook nu al bang voor volgend schooljaar, ik vind het afschuwelijk dat het zo mijn gedachten beheerst.

    Oeps, mijn verhaal is iets langer geworden dan ik dacht, maar ik moet het toch even kwijt.

    Iemand tips tegen al deze verwarrende gevoelens?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als jij je buitengesloten voelt, dan moet je daar iets van zeggen tegen hen. En als zij niet zulke goede vrienden blijken te zijn als jij dacht, dan is het beter om andere vrienden te zoeken.

    En voor het volgende schooljaar wens ik je veel plezier en ik hoop dat je een leuke klas hebt. (:


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Als jij je buitengesloten voelt, dan moet je daar iets van zeggen tegen hen. En als zij niet zulke goede vrienden blijken te zijn als jij dacht, dan is het beter om andere vrienden te zoeken.

    En voor het volgende schooljaar wens ik je veel plezier en ik hoop dat je een leuke klas hebt. (:

    Dat durf ik niet, want dan heb ik het gevoel dat ik me opdring aan hun
    Maar in eerste instantie was het idee ook naar de film en daarne bij mij logeren, maar toen hadden zij afgesproken om vrijdag te logeren en dan kwam het voor hun beide beter uit op vrijdag en ze gaan ook samen naar de voorstelling van haar zusje

    Als ik blijf zitten op deze school wordt volgend jaar hel, want ik ken die tweede klassers en die zijn het tegenovergestelde van mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap het. Het is ook moeilijk om te vragen of je ook mag logeren, maar eenmaal dat gedaan te hebben, voel je je opgelucht ;)
    Ik ben ook jarenlang onzeker en verlegen geweest, ben het nog steeds wel, maar het groeit met de jaar. Ik ben nu ook van school af gegaan omdat ik op school een muurtje om me heen heb gebouwd wat er niet van af gaat ;)
    'Knowing yourself is the beginning of all wisdom.'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb het nu tegen s gezegd en zij zegt dat H haar heeft gevraagd omdat zij vaak niet te doen heeft in de weekenden, maar dat heb ik net zo goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one