• Ik heb vandaag Mitchells haar weer zwartgeverft, zoals ik meestal doe voor hem maar er zat blijkbaar een gaatje in de handschoen bij mijn linkerringvinger. Nu is mijn mooie, lange nagel half zwart en het gaat er niet meer af. Het ziet er nogal vreemd uit.
    Weet iemand hoe je dat wegkrijgt?


    Your make-up is terrible

    Ik kreeg het niet van mijn nagel af. Het moest er echt uitgroeien.


    I am an idiot, I move.

    Nagellak remover?

    Mijn moeder haalde haarverf altijd eraf met babydoekjes.. Ik denk alleen niet dat jij die heb ;P

    & anders er heel lichtjes met een nagelvijl erover heen gaan zodat je het er afschuurt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Terpetine? :'D Geen idee haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gabumon schreef:
    Nagellak remover?

    Mijn moeder haalde haarverf altijd eraf met babydoekjes.. Ik denk alleen niet dat jij die heb ;P

    & anders er heel lichtjes met een nagelvijl erover heen gaan zodat je het er afschuurt?


    Nuh, het zit aan beide kanten, dan hou ik geen nagel meer over. D: Ik heb het al geprobeerd met twee soorten make-remover hahaha. Maar dat was niet echt een succes.


    Your make-up is terrible

    Doe er nagellak overheen. Zie je het ook niet meer :Y)


    -

    Haar en nagels zijn van hetzelfde spul gemaakt, dus blijft dat denk ik net zo makkelijk zitten (geen ervaring).
    Afknippen en de rest uit laten groeien of erover heen lakken met donkere kleuren ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Genius schreef:
    Doe er nagellak overheen. Zie je het ook niet meer :Y)

    Dit dus, als nagellakremover niet werkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh, het zit aan beide kanten, dan hou ik geen nagel meer over. D: Ik heb het al geprobeerd met twee soorten make-remover hahaha. Maar dat was niet echt een succes.


    Hmm, dan weet ik het niet...
    Bij mijn moeder en ik is het nog nooit gebeurd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb je al dreft platinum geprobeerd? Dat is mijn moeders nieuwe schoonmaakmiddel (tevens ook afwasmiddel dus het zal niet al te slecht zijn voor je huid, denk ik anders had mijn vader al problemen ermee gehad)


    Physics is awesome