Zeurtopic, waarschuwing
De relatie tussen mijn broertje en mij is al jaren niet goed.
Nu zullen de meeste mensen wel denken, dat is normaal bij twee tieners.
Dat dacht ik vroeger ook, maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het niet zo normaal meer is.
Hij kleineert me de hele dag. Als ik wakker wordt hoor ik al zijn muziek door het hele huis, niet echt goed voor mijn humeur. En al tijdens het ontbijt begint hij dingen tegen mij te zeggen, plofkop, vetzak, Sterre heeft een plofkop, zulke dingen.
Op school doet hij net alsof hij mij totaal niet kent, maar lacht mij wel uit en roddelt over mij.
Deze week was mijn moeder een weekje weg en hij heeft geen ene f**k in het huishouden gedaan, hij heeft gewoon ronduit gemeen tegen mij gedaan, ik kan altijd alles doen. Hij zegt altijd dat hij overal beter is dan mij en doet heel vaak net alsof hij mij slaat (doordat ik slecht zie vind ik het moeilijk om te zien of hij wel of niet echt gaat slaan) en hij doet me ook vaak gewoon pijn. Als ik hem bel of hij neemt de telefoon thuis op hangt hij heel vaak op. Hij steekt iedereen tegen mij op. En nu kwam hij thuis van een weekendje weg (waardoor ik niet weg kon) en dan gooit hij zijn tas tegen mij aan, tuft in mijn gezicht zegt dat ik vet ben en ontzettend lelijk. En hij jat heel vaak geld.
En mijn ouders zeggen wel dat ze iets gaan doen, maar dat doen ze nooit.
En ik ben het echt beu, ik voel me thuis en op school gewoon niet meer veilig en het maakt mij nog onzekerder.
Nu kan je wel zeggen, gewoon negeren of terugslaan. Maar probeer dat maar eens te negeren, probeer maar eens iets terug te doen.
Bravo voor de mensen die dit helemaal hebben gelezen, maar ik moet het kwijt want ik wordt er gewoon niet gelukkig van
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one