• Lucas Rot Op! Roep ik naar mijn Tweelingbroer. Ik duw hem mijn kamer uit en sluit mijn deur. Ik laat me op bed vallen en pak mijn kussen die ik op me gezicht leg. Ik begin te schreeuwen zodat alle haat uit mijn lichaam is. Ik verwijder het kussen en voel me al veel beter. Ik hoor iemand kloppen op mijn deur. Lucas ben je dom of zo! Schat doe open ik ben het. Ik loop naar de deur en draai het slot om. Mijn beste vriend komt binnen gewandeld. Ik ga naast hem op bed zitten. Ik voel de tranen weer opkomen en voor ik het weet heeft Rick zijn armen al om me heen geslagen. Ik huil uit bij men beste vriend, normaal zou Mariska mijn beste vriendin hier zitten, maar ja dat kan dus niet aangezien zij de reden is dat ik hier nu in mijn beste vriend zijn armen zit te huilen. Kom op we gaan iets leuk doen. Ik kijk mijn beste vriend raar aan. Ik pak zijn hand beet en krijg een kleine glimlach op mijn gezicht. Dat zie ik graag zo ben je veel mooier weet je. Ik lach eens en omhels hem. Je doet me altijd weer lachen zeg ik. Daarom ben ik ook je beste vriend, kom dan gaan we shoppen. Ik lach eens en pak dan mijn tas en loop samen met Rick naar beneden. Lucas zit TV te kijken. Sorry zeg ik tegen hem als ik voor bij loop. Geeft niets zusje. Ik lach eens en loop dan naar buiten. Ik voel me al heel wat beter dan een uur geleden toen ik mijn beste vriendin zag zoenen met mijn vriendje.

    Wat vinden jullie


    JA
    NEE


    *He's the one.

    JA! :O
    Doen joh! ;)
    En mij laten weten! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    JHA LIEVERD!!
    DA MOET GE MAKE!
    loveyou.+ikmisuuuuu!:(
    <3

    Nog??


    *He's the one.

    JAAA!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JAA! *en ik misschien rolletje mogen?(A)*


    a figment of your imagination

    Mandy sorry ik geen rolletjes weg geven!


    *He's the one.

    ja!!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483