• Oh god, nadat ik vorige week al kaartjes heb kunnen bemachtigen voor Lowlands, heb ik vanochtend eindelijk kaartjes MUSE gekocht. Ik ben echt zo dolgelukkig nu. Vooral ook omdat het binnen een kwartier of zo uitverkocht was (voor Amsterdam) en ik ook precies de kaartjes heb die ik wilde (staanplekken). Mijn dag kan echt niet meer stuk!

    Dus ik vroeg me af, zijn er ook mensen die ook naar het concert van MUSE in Antwerpen of Amsterdam gaan? Of gewoon mensen die net zoals ik ook vrolijk zijn en iets leuks hebben meegemaakt? :'D

    Knights of Cydonia is een awesome nummer van hun :3


    26 - 02 - '16

    Wat tof voor je! :'D En eh... Ik had examen aardrijkskunde vandaag en morgen wiskunde, dus echt vrolijk kan ik het niet noemen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Wat tof voor je! :'D En eh... Ik had examen aardrijkskunde vandaag en morgen wiskunde, dus echt vrolijk kan ik het niet noemen.


    Dankje! Ah, dat is wat minder. Ging je aardrijkskunde wel goed? :'D

    Bingley schreef:
    (...)

    Dankje! Ah, dat is wat minder. Ging je aardrijkskunde wel goed? :'D

    Ik weet het niet zo. Het waren van die moeilijke vragen waar je echt over na moest denken, haha (: Dus ik naar mijn idee wel zinnige dingen geschreven, maar voor het zelfde geld bedoelde de leerkracht iets helemaal anders.
    Maar ja, als ik slecht heb voor aardrijkskunde is het niet zo'n ramp.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik weet het niet zo. Het waren van die moeilijke vragen waar je echt over na moest denken, haha (: Dus ik naar mijn idee wel zinnige dingen geschreven, maar voor het zelfde geld bedoelde de leerkracht iets helemaal anders.
    Maar ja, als ik slecht heb voor aardrijkskunde is het niet zo'n ramp.


    Oooh bah, dat is echt niet cool, zulke vragen. Maar je hebt het vast wel goed gemaakt! Als je maar genoeg hebt opgeschreven, zal het wel goed zijn! :'D

    Mijn zus heeft vanmorgen twee staanplaats tickets kunnen kopen voor Muse, yaaay :3
    (in Amsterdam btw)


    As travars

    IK HEB KAARTJES! *O*

    Alleen ik ben bang dat het in mijn toetsweek valt en dan mag ik niet van mijn ouders (no_chears)

    Ik ben erg fan van twee albums: Black Holes and Revelations en The Resistance.
    Ik ben zo blij! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    *jaloers*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cathedral schreef:
    Mijn zus heeft vanmorgen twee staanplaats tickets kunnen kopen voor Muse, yaaay :3
    (in Amsterdam btw)


    Oooooh, supervet! Ik heb dus ook staanplaatsen! Ik heb er zoo veel zin in!

    Stoppable schreef:
    IK HEB KAARTJES! *O*

    Alleen ik ben bang dat het in mijn toetsweek valt en dan mag ik niet van mijn ouders (no_chears)

    Ik ben erg fan van twee albums: Black Holes and Revelations en The Resistance.
    Ik ben zo blij! *O*


    Ooooh nice! Ga je naar Antwerpen of Amsterdam? En jaaa, die albums zijn geweldig! Maar toch blijft Orgin Of Symmetry echt mijn favoriet en dan met name; New Born en Plug in Baby. Ah, ik heb er zo'n zin in! :'D

    Ah, dat is leuk!
    ik wil ook nog steeds lowlands kaartjes, but no money


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Ah, dat is leuk!
    ik wil ook nog steeds lowlands kaartjes, but no money


    Je kunt ze altijd proberen te winnen! Veel radiostations hebben nu winacties, haha! :'D

    Een van mijn beste vriendinnetjes Charmed3 gaat ook naar Muse!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bingley schreef:
    (...)

    Je kunt ze altijd proberen te winnen! Veel radiostations hebben nu winacties, haha! :'D

    Inderdaad. We're trying :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bingley schreef:
    (...)

    Ooooh nice! Ga je naar Antwerpen of Amsterdam? En jaaa, die albums zijn geweldig! Maar toch blijft Orgin Of Symmetry echt mijn favoriet en dan met name; New Born en Plug in Baby. Ah, ik heb er zo'n zin in! :'D

    Ik ga naar Amsterdam! *O*
    Plug In Baby is trouwens ook een van mijn favo's :') Eigenlijk kan ik wel naar alle nummers luisteren, maar ik blijf op de één of andere manier een zwak hebben voor Undisclosed Desires. Die vind ik echt prachtig! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga ook! In Amsterdam samen met 3 vrienden en ik heb er enorm veel zin in omdat ik heb gehoord dat ze echt heel erg leuk live zijn, niet alleen de muziek zelf maar ook hun perfomance! En omdat ik natuurlijk fan ben (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind