• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:11 ]

    Nou, uhm.. goedzo? :') Als je toch iets anders gaat doen ;D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Elric schreef:
    Nou, uhm.. goedzo? :') Als je toch iets anders gaat doen ;D

    Danku hahah :'D
    Lol ik merk nu pas; Grafisch vormgever moet grafische vormgeving zijn.
    Looks like my brains aren't really working anymore at the moment. :c

    Ah, chillings, ga zelfde opleiding doen. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wat goed, de helft is voldoende!

    Oké. Succes met je volgende opleiding! :Y)
    Tja, ik heb ook niet echt denderende rapporten gehad, dus ik ken het helemaal. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ASTRONAUTx schreef:
    Ah, chillings, ga zelfde opleiding doen. :3

    Oh niceee!

    MissGinger schreef:
    Wat goed, de helft is voldoende!

    Ja wat ontzettend goed hè. Hahah x3

    Engels is wel heel erg goed trouwens! Daar heb je altijd profijt van, later. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oké. Succes met je volgende opleiding! :Y)
    Tja, ik heb ook niet echt denderende rapporten gehad, dus ik ken het helemaal. :'D

    Dankuwel. *O*
    Ja ach, als je rapport maar goed genoeg is om over te gaan dan is het prima toch? Hoeven ook niet allemaal 10en te zijn.

    Barnabas schreef:
    Engels is wel heel erg goed trouwens! Daar heb je altijd profijt van, later. :3

    Voor engels leer ik niet eens. Dus ik heb inderdaad wel geluk dat ik daar tenminste wel goed in ben. ^^

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja wat ontzettend goed hè. Hahah x3


    Altijd positief blijven! *steekt duim op met overdreven glimlach* (wacht, daar is een smiley voor: (Y))

    goedzo ahahahha. ik heb gelukkig maar 1 onvoldoende tot geen terwijl ik er halverwege 4 had. Dus ik ben blij

    en ik heb vandaag een 10 gehaald vor engels en dat is knap aangezien ik normaal niet boven een 6,5 uit kom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissGinger schreef:
    (...)

    Altijd positief blijven! *steekt duim op met overdreven glimlach* (wacht, daar is een smiley voor: (Y))

    hahaha jaa prima hoor. Ik blijf heel positief. Ik weet ook zeker dat ik met dit rapport over mag naar 5HAVO. *O*(joehoe)

    MissStoran schreef:
    goedzo ahahahha. ik heb gelukkig maar 1 onvoldoende tot geen terwijl ik er halverwege 4 had. Dus ik ben blij

    en ik heb vandaag een 10 gehaald vor engels en dat is knap aangezien ik normaal niet boven een 6,5 uit kom

    Oh goedzoooo! *O*

    Ach, als je motivatie toch weg is...
    Ik ging met allemaal voldoendes mijn examens in, maar ik vrees toch voor de uitslag donderdag. Ik had geen motivatie om te leren voor mijn examens...:$


    Bad decisions make good stories.