Ik vroeg me af of er mensen zijn die een RPG over magische wezens zien zitten? Ik heb het nog niet verder uit gewerkt omdat ik eerst graag wil weten of er iemand er in geïnteresseerd is?
Link naar rollentopic :{RPG} Rollentopic ~ The Magic War
Mijn idee
Er is een wereld waarin veel verschillende wezens vreedzaam leven, ze bemoeien zich niet met elkaar, gaan hun eigen weg. Echter als er gevaar dreigt die probeert hun wereld over te nemen zullen ze moeten samen werken om hun wereld te kunnen behouden. Maar kunnen ze dit wel? De wezens zijn nu immers al generaties lang al aan vrede gewend en vechten lijkt iets wat ooit eens bestond maar nu niet meer.
Zullen de wezens ook zij aan zij kunnen vechten tegen het gevaar dat hun vreedzame wereld bedreigt?
Magische wezens
- Elfen/elfjes
- Feeën
- Kabouters, dwergen
Bovenstaande soort wezens bedoel ik als ik het heb over magische wezens
Mythische wezens
- Nimfen
- Saters
- Centaur
Bovenstaande soort wezens bedoel ik als ik het heb over mythische wezens
Wezens
Bij wezens denk ik aan magische en mythische wezens, misschien zijn er ook mensen die graag zelf verzonnen wezens aan de RPG zouden willen toevoegen of zouden willen verzinnen. Dat mag altijd als men mijn idee leuk vind
Ik hoop dat het duidelijk is maar als jullie nog vragen hebben, ik hoor/lees ze graag
Edit: Ik heb mijn idee veranderd omdat het andere idee over school niet echt aan sloeg.
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:05 ]
Physics is awesome