• jebent een meisje van 16 en ontmoet gustav op een feest,, je bent al verleifdd op hem,, en nu je hem beter kent nog veel meer,, tot dat er iets gebeurd,,



    als het meisje op de fiets naar haar geliefde hiphop dans lessen sit rijd een auto tegen haar aan. se lit 2 weken in coma en word wakker terwijl er neimand is, se heeft zwaare geheuge verlies en weet haar naam neit. ee vrouw liegt dat se de moeder van eht meisje is en neemt haar mee. daar groeit se tot aar 17e op(met andere naam),, een jaar dus. gustav is verdrietig en op soek naar haar. als hij ahar eindelijk vidn wil se nix van hem weten. se kent hem neit eens.



    gustav blijft komen stuurt briefen en smsjes,, maar se heeft haar mobiel niet meer. se komt er 8er dat se hiphop heel leuk vind en vraagt of se erop mag... dat mag...



    de eerste paar keer werd se met de auto gebr8,, hiphop kwam haar bekent voor.



    maar se d8 er neit egt over na.



    op een gegeve momentkan dr "moeder" hara 1 x nei brengen. se sal dus met de fiets moeten.



    se komt langs de plek van het ongeuk.



    het was vlak bij ene groot leeg bord. het wa snu neit leef meer. er stonden allemaal teksten op aan een meisje gericht(jou naam voor eht ongeluk) jij snapt er nix van, maar vind het heel sielig,, steeds vaker moet je er langs en steeds staan er neiuwe teksten, je besluit het meisje te soeken omdat je eht sielig vind,,



    als ej je hersentjes goed gebruikt kom je seeds meer 8er de waarheid. als je er de waarheid bent kom je langs bij gustav. maar hij heeft een nieuwe vriendin... wat nu??



    xxx Michelle

    ik had dit net bij een andere topc geset wnat ik ahd een verhaal uitgekose ma een ander wou die ook graag dus besloot ik dese self maar te doen,, ik heb heir nu wle een vraagjee over:

    vinden julie dit denk ej wel leuk,, btw tiss een BILL serie,, dus neit van gustav ookaal lijkt dat wel sow


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Mooi


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    leuk moet je doen:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    leuk!! ik denk dat ik al een beetje weet hoe hij gaat uitlopen tot een Bill story!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.