• Nou,
    ik werk dus sinds kort in een van de winkels van mijn stage.
    en daar heb ik dus een súper knappe collega.
    nou de eerste dag begon hij al een klein beetje met flirten. en afgelopen zondag was het echt al gewoon heel erg overduidelijk (met kleerhanger op me kont slaan als ie langs liep, knipogen, kusje vragen als ie wat aan wou geven etc) En ik ben niet iemand die dan stil en verlegen word (cat). doe het net zo hard terug.
    Nou zijn we al een keer gewaarschuwd door me baas. en soms is het best wel irritant ofso.
    Nou moet ik zaterdag weer met hem werken. en hij is echt best wel heel erg knap. en ik weet nu dus niet of hij weer gaat flirten en nu weet ik dus niet hoe ik er op moet reageren aangezien ik me baan ook niet kwijt wil (cat) ik weet niet wat ik moet doen help


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    zeg dan tegen m dat je je baan niet kwijt wilt? en op zijn flirt gedrag zou ik dan iets minder in gaan :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Vragen of hij een keer iets leuks met je wil gaan doen? En op je werk sws niet terugflirten, hem gewoon zeggen dat je dat liever niet op je werk doet.

    Ja, ik zou gewoon aardig blijven doen & dan als je pauze hebt of na de werkdag vragen of hij mee wil na de biod ofs (:

    je kan na je werktijden altijd iets leuks met hem doen
    maar op het werk ga je er gewoon niet op in
    zeg tegen hem dat je je baan niet kwijt wilt

    Er niet op ingaan? :')


    ars moriendi

    Sowieso moet je professioneel over komen op de werkvloer. Dus niet kusjes vragen, flirten etc. Het is misschien leuk tussen jullie twee, maar voor de klanten is het storend. Doe dat tijdens jullie pauzes als jullie alleen zijn of buiten het werk. Je wilt natuurlijk je baan niet kwijt komen.

    Die kusjes vragen etc doet ie ook in het magazijn, want ik sta bij de vrouwen afdeling en hij helemaal aan de andere kant bij de t-shirts. Dus het is ook niet echt dat de klanten het door hebben. Het is alleen vervelend want heb al een paar keer aangegeven dat ik me baan nie kwijt wilt, en dat we niet zoveel mogen pratenn van de baas maar het schijnt em gwn niks te doen ofso -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Loveless schreef:
    Sowieso moet je professioneel over komen op de werkvloer. Dus niet kusjes vragen, flirten etc. Het is misschien leuk tussen jullie twee, maar voor de klanten is het storend. Doe dat tijdens jullie pauzes als jullie alleen zijn of buiten het werk. Je wilt natuurlijk je baan niet kwijt komen.


    26 - 02 - '16