• Hej mensjes =D.
    Ik ben van plan gezonder te gaan eten en ik heb nu zo verrekte zin in wat lekkers, like chocolade.. Weet iemand iets gezonds om te eten als tussendoortje?



    xoxo'


    Pretty is just a pretty word.

    Een wortel?


    The odds are néver in our favor.

    Fruit


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    appel? Banaan? een meelkoekje :') van een glas water krijg je ook minder honger ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    Fruit (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een broodje gezond. Ontzettend lekker en tóch gezond. Ik maak hem meestal met een bruin bolletje, dieet boter, ham of kaas, sla, tomaat en komkommer. Maar je kan er zelf ook je creativiteit in kwijt (:

    Fierte schreef:
    Een broodje gezond. Ontzettend lekker en tóch gezond. Ik maak hem meestal met een bruin bolletje, dieet boter, ham of kaas, sla, tomaat en komkommer. Maar je kan er zelf ook je creativiteit in kwijt (:

    Broodjes gezond zijn zo absoluut niet gezond.

    Je kunt beter wat fruit nemen, of wortel of komkommer of gewoon een glas water. Bedenk eerst eens of je echt trek hebt of gewoon ergens op wilt kauwen als bezigheid.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gras (cat). Yummie


    i put the fun in funeral

    Fierte schreef:
    Een broodje gezond. Ontzettend lekker en tóch gezond. Ik maak hem meestal met een bruin bolletje, dieet boter, ham of kaas, sla, tomaat en komkommer. Maar je kan er zelf ook je creativiteit in kwijt (:


    GOOD IDEA.


    Pretty is just a pretty word.

    Cloelia schreef:

    Broodjes gezond zijn zo absoluut niet gezond.

    Je kunt beter wat fruit nemen, of wortel of komkommer of gewoon een glas water. Bedenk eerst eens of je echt trek hebt of gewoon ergens op wilt kauwen als bezigheid.


    Is niet altijd waar. Er zijn heel veel manieren waarop je een broodje gezond kan maken. Sommige doen er ook nog mayonaise en heel veel andere dingen op, dat is natuurlijk niet gezon nee.

    Carrot :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Fierte schreef:
    (...)

    Is niet altijd waar. Er zijn heel veel manieren waarop je een broodje gezond kan maken. Sommige doen er ook nog mayonaise en heel veel andere dingen op, dat is natuurlijk niet gezon nee.

    Maar het is wel zo dat bolletjes meer calorieën bevatten dan gewoon een boterham, en dat je wel driedubbel beleg op zo'n broodje doet. Een boterham met kaas is dus veel gezonder, of liever nog met beleg dat minder vet bevat.
    En om nou als tussendoortje een broodje gezond te eten? Als ik dat al eet, eet ik het als lunch en niet als tussendoortje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb laatst ergens gelezen dat als je elke dag een klein stukje pure chocolade eet, je langer blijft leven. Het verlaagt ook je bloeddruk en gaat hart-en vaat ziektes tegen. Dus je mag best een stukje chocolade :)


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Cloelia schreef:
    Maar het is wel zo dat bolletjes meer calorieën bevatten dan gewoon een boterham, en dat je wel driedubbel beleg op zo'n broodje doet. Een boterham met kaas is dus veel gezonder, of liever nog met beleg dat minder vet bevat.
    En om nou als tussendoortje een broodje gezond te eten? Als ik dat al eet, eet ik het als lunch en niet als tussendoortje.

    Ja, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar het zou voor een keertje wel kunnen. En dat bolletje kan je natuurlijk altijd vervangen door een boterham. Het is net zoals je het zelf wilt, en het is leuk om eens iets te variëren. (:

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, daar heb je misschien wel gelijk in. Maar het zou voor een keertje wel kunnen. En dat bolletje kan je natuurlijk altijd vervangen door een boterham. Het is net zoals je het zelf wilt, en het is leuk om eens iets te variëren. (:

    Daar heb je absoluut gelijk in, ik vind het ook heerlijk om af en toe een broodje gezond te nemen. Ik wilde alleen even wijzen op jet vet en de calorieën die je zo binnenkrijgt, dat het dus geen "gezonde" gewoonte moet worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat ik zelf ook wel eens neem, is een Cup a Soup of een bakje magere yoghurt.