• Ik moet even mijn hart luchten.

    Ik had dus van het TMFI een map gekregen met informatie. Mijn zusje heeft nu een soort van verdieping over dat onderwerp gedaan, dus ik had haar die map gegeven zodat ze hier informatie kon uit halen eventueel.
    Nu krijg ik die map terug, alleen hij is helemaal kapot en afgesleten van alle kanten. Dus ik had tegen mijn zusje gezegd dat ik er niet van gecharmeerd ben dat ze zo met mijn spullen om gaat. Maar ze heeft hier niet op gereageerd. (Het gewoon genegeerd met andere woorden.) Dus ik heb het tegen mijn moeder gezegd, omdat ik het echt niet vind kunnen.
    En nu daarnet was mijn moeder met die map naar haar toe gegaan en toen even later hoorde ik haar huilen. (Mijn moeder was al terug naar onder, volgens mij.)

    En nu voel in me schuldig. Ik bedoel, ik ben er niet van gecharmeerd als zij zo met mijn spullen omgaat. (Zelf ben ik wel redelijk zuinig met haar spullen en mijn spullen.) Maar het was ook niet mijn bedoeling om haar te laten huilen.

    Mijn moeder is nog niet bij me geweest. En mijn zusje ook niet, volgens mij heb ik die ook naar onder horen gaan. Ik wil graag weten wat er nu precies aan de hand is, maar aan de andere kant wil ik ook weer niet naar onder omdat ik me zo schuldig voel tegenover mijn zusje.
    Mijn verontschuldiging aanbieden komt weer over zo van: "Het maakt niet uit dat je zo met mijn spullen bent omgegaan, als jij maar niet gaat huilen."

    Ik weet het gewoon niet, hoe ik moet voelen.
    Of wat ik moet doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat je even naar je zusje toe moet gaan. Leg uit dat het niet je bedoeling was om haar aan het huilen te maken, maar dat je wel wil dat ze je spullen gewoon netjes teruggeeft. Als je 't zelf nog een keer uitlegt denk ik dat ze 't wel moet snappen en zodra het is opgelost geef je haar een dikke knuffel.


    “Love is a contradiction.”

    Wat je ook gaat doen, als je niet met die schuld wil blijven zitten zal je toch je excuses moeten aanbieden. Of dat nu is of morgen maakt niet uit.
    Zeg tegen haar dat het je spijt, dat je het niet zo bedoelde. Misschien moet je zelfs niet zeggen dat je weet dat ze gehuild heeft.
    Succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Krokodillentranen. (cat)
    Just kidding.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet je verontschuldigingen aanbieden, je hebt helemaal gelijk dat jouw zus beter met jouw spullen om moet gaan. Niet schuldig over voelen, zo leert ze het misschien.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo wreed als ik ben, zou ik me echt geweldig goed voelen als mijn zus dan zou huilen omdat mijn moeder haar een uitbrander heeft gegeven.
    Serieus, ik HAAT mensen die geen respect hebben voor mijn materiaal. (cat) Niet schuldig voelen, maar ook niet zo wreed zijn als ik. Ze zal het nu wel begrepen hebben wat ze heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:59 ]


    Owl you need is love.

    Beetje overdreven om te gaan huilen van haar, maar beter dat je er wat aan gedaan hebt hoor, anders blijft ze het doen. Ik heb ook zo een zusje, die alles blijft doen zoals ze het zelf wilt.


    Life is hard and then we die

    Oh, laat haar maar huilen.
    Ze moet leren voorzichtig omgaan met andermans spullen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Frodo schreef:
    Wat je ook gaat doen, als je niet met die schuld wil blijven zitten zal je toch je excuses moeten aanbieden. Of dat nu is of morgen maakt niet uit.
    Zeg tegen haar dat het je spijt, dat je het niet zo bedoelde. Misschien moet je zelfs niet zeggen dat je weet dat ze gehuild heeft.
    Succes!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Neelie schreef:
    Oh, laat haar maar huilen.
    Ze moet leren voorzichtig omgaan met andermans spullen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Neelie schreef:
    Oh, laat haar maar huilen.
    Ze moet leren voorzichtig omgaan met andermans spullen.

    Jup. Dit.

    Neelie schreef:
    Oh, laat haar maar huilen.
    Ze moet leren voorzichtig omgaan met andermans spullen.


    26 - 02 - '16