• Hiii,

    Ik heb een cover voor mijn nieuwe verhaal nodig!
    info:
    ~een foto van vanessa hudgens (met lang haar), het liefst deze , maar een ander mag ook
    ~een foto van Harry Styles, het liefst deze , maar een andere mag ook.
    ~titel van het verhaal: Please save me, tonight | Harry Styles
    ~sfeer: gespannen, verdrietig
    ~(hele) korte samenvatting van het verhaal:
    Eve is een meisje van 17 jaar, en ze is naar een feestje gegaan. Daar heeft ze een one-nightstand gehad met Mick. Mick vond haar mooi en goed, en besloot haar mee te nemen. Mick blijkt de eigenaar te zijn van een hoerenhuis, en hij neemt Eve tegen haar wil in mee daarheen. Eve wordt daar vastgehouden (jullie snappen het wel) dan komt Harry op een dag, en die komt vaker. Eve smeekt hem haar weg te halen, en dat doet hij. Alleen de bazen laten haar niet zo gemakkelijk gaan...

    Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen!

    Greetz

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:01 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    En als jullie eigen ideen hebben zijn die ook welkom !


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik probeer wel even wat


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:
    Ik probeer wel even wat


    Dankjee!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


    Groter

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:07 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dickinson schreef:


    Groter


    Mooi, maar ik wil graag meer keuze!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Niemand meer?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Alsjeblieft?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik ga het wel proberen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    Ik ga het wel proberen


    Heel erg bedankt!
    Maar is het te moeilijk, want ik krijg bijna geen reacties... ):


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik zal ook wel even een poging wagen! (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Halifax schreef:
    Ik zal ook wel even een poging wagen! (:


    Bedankt!
    Haha, ik ben wanhopig, ik weet het XD


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.


    Groter


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zonder Tekst


    Sorry, hij ziet er niet uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Klik op het plaatje om hem groter te krijgen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:08 ]


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Halifax schreef:


    Klik op het plaatje om hem groter te krijgen.


    Wow, die is echt mooi!
    Maar kunnen de letters een andere kleur, en de achtergrond iets minder donker?
    Ik ben best veeleisend, sorry
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:33 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.