• Hoi!



    Dit is weer 1 van mijn vele stand alone's van 1 deel.

    In dit verhaal heet je Anne-Marie.

    Jij,Tom,Bill,Georg & Gustav zitten op een avond thuis bij jou en jullie vervelen je vreselijk dan gaan Bill, Gustav & Georg weg.

    Jij en Tom praten wat over een oud en verlaten huis waar het schijnt te spoken er zijn rare dingen gebeurt daar.

    En dan beweert Tom dat hij er wel heen durft, en dus gaan jullie daarheen.

    Hopelijk lijkt ie je wat!



    Mijn vriendin maakt er ook zo 1 maar dan over Mij & Bill Zou je die ook eens willen doen? Ze heet : Lkkrding

    xx

    Info over het spookhuis!:



    Verschillende verhalen gaan rond over het Spookhuis in Sas van Gent. Zoals 2 mannen die overlijden tijdens werkzaanheden aan het huis, horloges die stil staan zodra men op het terrein komt, mobieltjes die uitvallen of gaan rinkelen terwijl er niemand aan de lijn is. Auto's die tijdelijk onbestuurbaar werden in de buurt van het huis. Katja Schuurman is tijdens een opname in het huis bij haar enkel vastgepakt, en een keer werd iemands keel dichtgeknepen. De straat zelf (Poeldijkstraat) is getuigen geweest van 4 dodelijke ongelukken. Er staan namelijk 4 monumentjes langs de weg. In de oorlog schijnen er de gruwelijkste dingen gebeurd, wat natuurlijk niet zo vreemd is, het huis stond immers pal op de grens. De grens bestond uit een meters hoog hek met prikkeldraad dat wanneer het aangeraakt werd een dodelijke schok veroorzaakte. Bij het Spookhuis zijn dus veel mensen gesneuveld die op de vlucht waren, ook mensen die verliefd waren en tog bij elkaar wouden zijn en soldaten (pal voor de deur zijn er 3 soldaten omgekomen). De geesten van die mensen blijken nog steeds aanwezig in Spookhuis Sas van Gent. Op een dag zijn in een nacht alle dakpannen verdwenen, zonder dat iemand wat gezien of gehoord had. Het huis is in 1905 gebouwd door architect Jozef August Jacobs. Hij ging hier zelf wonen met zijn: moeder, vrouw, kinderen en kleinkinderen. Het huis werd in 1927 verlaten. Daarna heeft er nog een man in gewoond. Ook is er nog een scoutinggroep in geweest. Sindsdien heeft er nooit meer iemand gewoond en durft niemand het gebouw te slopen (door het verhaal van de 2 mannen die sneuvelden tijdens werkzaamheden). In 2008 is het huis van een vrouw. Maar ze wil er niks over kwijt en wil verder met rust gelaten worden. Maar veel mensen snappen niet waarom zij deze villa kocht. Je koopt toch geen huis met de bedoeling deze te laten vervallen?


    I do not hook up.

    lijkt me vet


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ojoo ik denk dak in die huis ben geweest o_____O
    samen met vrienden (wij wisten wel niet dat het een spookhuis is )
    we hebben een raam perongeluk kapot geslaan en de keuken was stonk echt echt verschrikelijk
    maar kzou niet weten of het HET huis is waar jij het over hebt :P:P
    o god hopelijk niet ....

    Wahahaha XD
    Ach ik wil er een keer heen lijkt me vet maar dat huis heeft dus geen dak meer en alleen nog een vloer op de begande grond !


    I do not hook up.

    Oo even een link van het huis maybe weet je het dan :P

    http://img131.imageshack.us/img131/8349/spookhuiszelzate066qm.jpg

    xx


    I do not hook up.

    hmmf nee dat was het niet (gelukkig )
    ik begon al te neuten tegen vrienden dat we vervloekt zouden kunnen zijn (op msn )
    omg ligt dat ding echt in gent :S

    Aaa ergens op de grens dus ik weet niet precies..


    I do not hook up.

    ik woon in sas van gent, en ben er ook als eens geweest... zo eng is het niet bij daglicht... maar 's nachts ga ik er dus EGT niet heen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oee ik wil wel eens keer heen :P


    I do not hook up.