• Dit is een klein spoorzoekertje voor de speurhonden onder ons, niet in het wilde weg gaan gokken, dan vind je het antwoord niet. Het is een wie ben ik spelletje en je kent mij vast en zeker wel. : )

    Start met de site die alles weet, nu komt het denk werk:
    Wat is iemand met reddotaddiction? Een A...E fan. Typ dat woord zonder fan in bij de bovengenoemde site. Klik op de urban dictionary link, onderin staat een youtube video, klik op het youtube logo bij die video, zo kom je op de site van youtube. Wanneer je rechts kijkt, zie je de gerelateerde video's, in één van deze video's staat het woord dat stripversie betekent. Typ dat woord in bij de site van bovenaan en ga naar de wikipedia link. Op die wikipedia link staat over welk land het gaat. Ga nu naar http://twitter.com/#!/search-home en typ dat land in met een hashtag ervoor en de letterlijke uitspraak van swag erachter. WIE BEN IK?


    Natuurlijk is het wel leuk om te reageren, zo bump je het topic lekker omhoog, zodat ook andere speurneuzen hun slag ook kunnen slaan. Nog even een gezellig achtergrondmuziekje:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:40 ]


    Fuck Sex.

    We gaan hier nu niet a-sociaal doen hè? Vertel me jullie eerste bevindingen eens.


    Fuck Sex.

    Stralen, reageer is, mijn geweldige idee is te geweldig om zo te laten gaan. En je hebt nu weer een kans om te spreken tegen de enige echte ..... *wbw*


    Fuck Sex.

    Gelieve je eigen topic niet te bumpen en ik zal eens denken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Gelieve je eigen topic niet te bumpen en ik zal eens denken.

    Oke MOD-LiKKER en dankje. (:


    Fuck Sex.

    De mogelijkheid bestaat ook gewoon ons die moeite te besparen voor degene diens speurwerk op stand-by staat en vertellen wie, je staat te springen, je bent. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dag Gaby.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het is of Jill of Gaby. En heeeeeeeeeeel misschien Bloeddd, maar dat betwijfel ik.

    Ik gok op Gaby.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.