Dit is een klein spoorzoekertje voor de speurhonden onder ons, niet in het wilde weg gaan gokken, dan vind je het antwoord niet. Het is een wie ben ik spelletje en je kent mij vast en zeker wel. : )
Start met de site die alles weet, nu komt het denk werk:
Wat is iemand met reddotaddiction? Een A...E fan. Typ dat woord zonder fan in bij de bovengenoemde site. Klik op de urban dictionary link, onderin staat een youtube video, klik op het youtube logo bij die video, zo kom je op de site van youtube. Wanneer je rechts kijkt, zie je de gerelateerde video's, in één van deze video's staat het woord dat stripversie betekent. Typ dat woord in bij de site van bovenaan en ga naar de wikipedia link. Op die wikipedia link staat over welk land het gaat. Ga nu naar http://twitter.com/#!/search-home en typ dat land in met een hashtag ervoor en de letterlijke uitspraak van swag erachter. WIE BEN IK?
Natuurlijk is het wel leuk om te reageren, zo bump je het topic lekker omhoog, zodat ook andere speurneuzen hun slag ook kunnen slaan. Nog even een gezellig achtergrondmuziekje:
[ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:40 ]
Fuck Sex.