• Nou ik en Julia (PANIC) hadden een idee over de Spotlight.
    Op dit moment zijn er nog veel users die niet mogen smsen en dus niet hun serie of quiz in de spotlight kunnen zetten. En eigenlijk is het best oneerlijk dat alleen de quzien van de 'bekende' users hier op Q worden gemaakt. Terwijl de 'onbekende' users net zoveel tijd in hun serie of quiz steken! Npu dit was ons idee;
    Iedereen mag max. 2 keer per maand zijn of haar serie, quiz of profiel in de spotlight zetten! Dan kun je nogsteeds smsen en dus je serie of quiz nog vaker in de spotlight zetten maar dan kunnen de 'onbekende' users ook eindelijk hun quiz goed promoten. Want op het forum word vaak ook gelet op de namen van de 'bekende' users. Vinden jullie dit een goed idee of is het niks?
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    ik vin van wel :)

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    jaaaa ,, da zou wl goed zyn


    Gilles (ll)

    jah maar ik dnek niet dat dat gaat
    we wilde ook iets met credits doen maar dat deden ze niet:S
    dus ik denk helaas dit ook niet:(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmm ja, het lijkt me wel een redelijk goed idee. Maar ik weet niet of Rutger het gaat doen ...


    What's wrong whit loving someone?

    De spotlight is de inkomstenbron van Quizlet. Ik denk niet dat ze een limiet gaan doen, want dan krijgen hun geen geld. Ik kan mijn quiz wel in de spotlight zetten, maar dat wil echt niet zeggen dat hij dan ineens door heel veel mensen worden gemaakt.


    blame the bully.

    Ik vind het een goed idee maar volgens mij zal dat niet gebeuren ><

    Maar als je het maar 2x per maand kan doen ofzo, dan heeft Quizlet.nl nog wel genoeg inkomsten van de users die verder blijven smsen omdat ze vaker in de spotlight komen! =P


    Tears are crashing out of my eyes

    Tis een goed idee, maar raakt de spotlight dan niet overvol?! :O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Spotlight wordt niet gratis. De opbrengst hiervan is nodig om de site draaiende te houden. Ook zal er geen credit-systeem ingevoerd worden. De enige manier om in de spotlight te komen is dus door te betalen.

    Lees de sticky -slotje-


    BAM!