• Soms als ik 's avonds in bed lig ga ik raar nadenken, en heel vaak ben ik bang dat een van mijn ouders kanker krijgt. Ik heb hier ook echt al 10 nachtmerries over gehad. :/ Het wil niet uit mijn hoofd. herkent iemand dit?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Heel vroeger -toen ik een jaar of 11 was- heb ik zo'n dingen ook wel eens gehad. Ik denk dat dit bij de meeste 'pubers' wel voor komt.
    Met veel ontspanningsoefeningen ben ik er vanaf gekomen. :)


    Bad decisions make good stories.

    oei
    nee ik niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik denk dat het best wel normaal is :)
    Niets om je zorgen over te maken zou ik zeggen.

    Ik heb ooit eens gedroomd dat mijn moeder in foetushouding, dood in de douche lag terwijl het water op haar neer viel.
    In mijn droom leek alles zo realistisch, dat ik voor een poosje ook echt in de realiteit doodsbang was dat ik haar daadwerkelijk echt zo zou vinden, wat tot op de dag van vandaag nog steeds niet is gebeurd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dus echt de ergste doemscenario's bij mijn geliefden voor me gezien.. dus ja.. dat herken ik (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bij mij is niet alleen het probleem dat ik raar nadenk, maar dat het dan -helaas- ook uitkomt. So yeah, I know whatcha mean


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Toen ik een jaar of 10 was, was ik altijd bang dat mijn ouders een auto-ongeluk zouden krijgen. Daar droomde ik dus ook over.
    En als 'troost' ging ik dan in hun bed liggen wenen.

    Na een tijdje ging het over bij mij. Ik zou echt niet weten wat je er anders mee moet doen. Probeer er met iemand over te praten of schrijf het van je af.


    Cool, neat, swell -Cry