Op wat voor een manier, we hebben echt wel idealen die we willen nastreven en dromen die we willen najagen, maar op dit moment zit je natuurlijk in zo'n fase.
Unbroken schreef:
Oneens.
Ik vind trouwens niet dat je van 'de jeugd (van tegenwoordig)' kan spreken, iedere jongere is anders.
Inderdaad. + iedereen heeft toch streefbeelden of dromen om na te jagen? Wie dat niet heeft is perfect gelukkig. En zo'n persoon bestaat -denk ik- niet.
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
Ik ben het hiermee oneens. Het getuigt in mijn ogen van disrespect voor de jeugd, die zeker wel idealen heeft, maar die compleet verschillen van de idealen van vroeger. Bepaalde mensen hebben het hier minder makkelijk mee dan anderen, diegene die deze uitspraak heeft gedaan, kan zich ook niet plaatsen in de positie van mijn mede-jeugdigen.
Oneens.
Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.
Vandersteen schreef:
Oneens.
Waarom zou deze 'jeugd van tegenwoordig' geen idealen hebben en de 'jeugd van vroeger' wel? En de 'jeugd van tegenwoordig is een erg groot begrip, aangezien ieder mens uniek is, en dus ook elke jongere.
stay safe because I like being alive at the same time as you