• Hallo iedereen!

    Ik schrijf een fantasie verhaal en ik vind het dan leuker om niet bestaande plaatsen te gebruiken om mezelf dan meer schrijvers vrijheid te geven.

    Ik zoek dus namen voor landen en plaatsen die NIET echt bestaan.
    (het liefst heb ik een beetje engels klinkende namen)

    ALVAST BEDANKT VOOR JE BIJDRAGEN!!


    XooX

    Droomzicht (cat)
    Vreemdvoort (cat)
    Belladonnabaan (cat)


    Life is hard and then we die

    Plaatsen:
    Broomsville.
    Myrtesville
    Dawnson
    Portvalley
    Heartburgh

    Landen:
    Almedia
    Lorencia
    Bosterion

    Okee. Ik ben een ramp met namen, hahahaha, dus ik heb geen flauw idee of je er iets aan hebt. Wel is zeker dat deze namen niet als steden en landen bestaan, ik heb het gecontroleerd =)
    En jaa, ik snap precies wat je bedoelt, het is inderdaad fijner om niet bestaande plaatsen te gebruiken. En ik loveee Engelse namen. Oh wacht. Dit zijn wel Engelse namen zegmaar, niet zomaar Engels klinkend, hahaha - oeps. =D
    Er is misschien ook wel een site voor, een namen generator ofzo. Vast wel (:
    Succes met je story!


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Als je op google 'fantasy name generator' (ofzoiets) invult krijg je name generators (goh) en hier zitten er ook wel bij voor landen en/of plaatsen. Maar soms zijn de namen voor personen zo vreemd dat je ze evengoed als plaatsnaam kunt gebruiken.
    Ik vind het zelf ook altijd lastig om plaatsnamen te vinden dus succes met je zoektocht. : P


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.

    PUKKELxDING schreef:
    Droomzicht (cat)
    Vreemdvoort (cat)
    Belladonnabaan (cat)

    SIMS! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Land:
    Raeshi (rajesjie)

    Plaatsen:
    Shyoku (sjiejokuu)
    Shiroi (sjierooj)
    Puddipuddi (OMG)
    Kashio (kasjiejo)
    Koori (hmmmmm)

    Het is een beetje japans


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    PUKKELxDING schreef:
    Droomzicht (cat)
    Vreemdvoort (cat)
    Belladonnabaan (cat)

    I love you.


    Cool, neat, swell -Cry