• Hey allen,
    ik zoek al een tijdje naar leuke sites, want ik ben een beetje leeg.
    Zelf zit ik alleen nog maar op Zweinsteindigitaal en Quizlet. (typing)
    Wat zijn leuke sites, het mag ook een leuk online spel zijn.
    Het mogen ook RPG sites zijn, hoewel ik niet hou van die maffia rpg spul xD
    Kan iemand mij helpen? (cat)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tumblr. It's like Narnia.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Tumblr. It's like Narnia.


    Second that. Maar het ligt er verder maar net aan wat je leuk vindt. Wil je bijvoorbeeld iets met een gezellig forum om met anderen te kletsen, of liever iets waar je zelf veel kunt doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Second that. Maar het ligt er verder maar net aan wat je leuk vindt. Wil je bijvoorbeeld iets met een gezellig forum om met anderen te kletsen, of liever iets waar je zelf veel kunt doen?


    dat maakt mij niet zo veel uit hoor :)
    Allebei even leuk :)
    Kan je even uitleggen wat Tumblr is, veel over gehoord maar snap niet echt wwat het precies is xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    dat maakt mij niet zo veel uit hoor :)
    Allebei even leuk :)
    Kan je even uitleggen wat Tumblr is, veel over gehoord maar snap niet echt wwat het precies is xD


    Je hebt eigenlijk een blog waar je van alles kunt posten - teksten, plaatjes, filmpjes, muziek. Anderen hebben ook blogs en je kunt hen volgen (met dat "+ follow" knopje dat altijd rechtsboven staat). Al hun posts komen dan op je "Dashboard" te staan. Je kunt posts van anderen ook "rebloggen", waardoor die ook op jouw blog komt te staan. Het klinkt misschien wat lastig, maar je hebt het heel snel door.
    Er zijn enorm veel blogs over heel veel verschillende onderwerpen, dus er zal altijd wel iets tussen zitten wat je interessant vindt om te volgen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quizlet.nl - Gezelligste site van Nederland :9~

    Tumblr is af en toe wel leuk ja, en ik zit ook op Pottermore, maar dat is alweer lang geleden en ik weet niet of dat nu al open is voor iedereen?
    Er is ook nog goSupermodel. Dat heb ik 3 jaar lang gespeeld maar zit er nu niet echt meer op. WeheartIt, alleen maar plaatjes enzo, maar ik ben er echt verslaafd aan. Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet... En ik speel sinds eergisteren Immortal Night. Ik snap het nog niet helemaal.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 16:24 ]


    Believe in yourself.

    Pottermore doe ik ook ja en dat goSupermodel ooit gedaan maar vond het saai xD
    maar bedankt :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Harrypotterrpg.nl - Rpg van hogwarts enzovoord ^^
    Weheartit - Ik ben gewoon verslaaft om naar al die plaatjes te kijken :P


    Don't be like the rest of them, darling

    http://reignofblood.net Is ook wel leuk als je vampier-fan bent (:


    Believe in yourself.