• Ik ben op zoek naar de witste oogschaduw, met het meeste pigment, alleen google helpt me niet verder :'D Heeft een van jullie een merk waarvan je weet dat het super wit wordt?

[ topic verplaatst door een moderator ]

Maybelline? Die is écht wit. ^^

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Maybelline? Die is écht wit. ^^

Hoe heet het product + welke winkel heb je het weg? /Can't find it.

Morgue schreef:
    (...)

Hoe heet het product + welke winkel heb je het weg? /Can't find it.

O wacht, ik vergis me. Het is John van G. make-up. Ik heb het bij de DA weg. (:

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    (...)
    O wacht, ik vergis me. Het is John van G. make-up. Ik heb het bij de DA weg. (:

Oké thanks, ik zal ernaar zoeken (:

Besluit maar of het wit genoeg is.
    Het is oogschaduw... Van Essence -Was het enige wit wat ik kon vinden- en komt bij de kruidvat vandaan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gabumon schreef:
    Besluit maar of het wit genoeg is.
    Het is oogschaduw... Van Essence -Was het enige wit wat ik kon vinden- en komt bij de kruidvat vandaan.

Ik zet het op mijn lijst! ^^

Ow heb nog een witte oogschaduw.. Alleen dat is wat glitteriger of zo..
    en je hebt dan gelijk 26 andere kleuren erbij ;P
    Saffron of zo? komt bij de op=op vandaan

En Catrice heeft ook wit.. alleen dat zit in zo'n smokey eye setje.
    Ook van de kruidvat.

[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 14:22 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

De witste oogschaduw die ik heb is van Essence (kruidvat), maar die is niet zo heel wit en hij heeft nogal veel glitters. Ik weet niet of Essence nog wittere oogschaduw heeft.

Destroy what destroys you.

Zoals de meeste zeggen vind je vaak witte oogschaduw in het kruitvat. Ze hebben daar veel goedkope merken. Soms zitten er wel glitters in, maar je zal daar zeker iets vinden.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

^ Ik heb verschillende witte oogschaduws, maar die waren niet 'echt wit'

Als je echt een wit poeder nodighebt, zou ik je aanraden om de producten van Bloody Mary te gebruiken, nat aan te brengen en af te poederen met nog een laag.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

urban decay, alleen een beetje prijzig $$

even a white rose has a black shadowx