• Mijn bio leraar is awesome :3

    Eerst zat ik in de huiswerk klas met mijn Nederlands leraar, en ik mocht niet op mijn laptop..
    Toen kwam die bio leraar, want mijn Nederlands leraar moest even weg. En van hem mocht ik wel erop :3
    [dit was extra leuk omdat ik geen huiswerk had, en eerst niks te doen had..]

    Dus, hebben jullie ook zulke leuke leraren op jullie school? (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 13:33 ]


    El Diablo.

    Nee, want de mijne hebben net mijn intakegesprek verplaatst waadoor ik nu al vanaf tien uur zit te wachten. En ik moet nog tot drie :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als het bij de een niet lukt, bij de ander proberen.. :-) Een klassieker!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Das aardig :)

    Mijn mentor is heel nice _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vandaag wel een chille dag, ja.
    Eerst gewoon les, toen mochten we bij kwt gewoon weg, die les daarna gingen we een proefwerk bespreken, maar aangezien er een heel groot grasveld tegenover de school ligt, gingen we op het grasveld het proefwerk besrpeken en daarna mochten we weg. Daarna had ik een toets, dat was wat minder en daarna had ik wiskunde, we kregen de cijfers van een so die we hadden gemaakt, maar meneer is mijn toets weer eens kwijt, maar we mochten wel een half uur eerder weg. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.