• Heey Lieve allemaal!
    Misschien dat de titel bij een paar van jullie bekend voorkomt. Dat klopt, want dit was eerst een Justin bieber verhaal. Ik liep alleen hartstikke vast en was niet tervreden met mijn schrijfstijl. Nu heb ik besloten om het verhaal helemaal om te gooien en mijn laatste verslaving er bij te doen. Zoveel weet ik nou ook weer niet over de jongens, en ik ga dus ook, zodra ik tijd heb, even goed research doen.

    Liselotte (17) is een meisje dat mishandeld wordt door haar moeder. Zij heeft een groot alcohol probleem wat verkeerd uitpakt als ze teveel drinkt. Op een dag is het zo erg dat Liselotte vlucht en nog nog maar 1 ding wil doen: zelfmoord plegen. Terwijl ze naar de hoogste brug rent die er in de stad te vinden is, botst ze tegen 1 van de jongens op (Wie weet ik nog niet). Liselotte loopt echter door en de jongen volgt haar. Dat had hij alleen niet moeten doen. Op de brug wordt Liselotte ontvoerd. De ontvoerders eisen 5 miljoen dollar. Bij de aflevering gaat er iets mis. De jongens worden ook gevangen! Ze verblijven dan met zijn 6-en in een huis, vol met camera's wat lijf op tv te zien is (De ontoerders hebben een zender gekraakt). Zal dit goed komen? Eén meisje, vijf jongens?? Verandert Liselotte van gedachte? Geen zelfmoord? Of toch wel?

    - Doen niet doen??
    - Ik weet nog niet wanneer ik van start ga.
    - wil je gewaarschuwt worden zodra ik begin?

    xxxx

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 9:08 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Niemand??


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!