• Mijn vriendin is morgen jarig en ik vroeg wat ze wil hebben voor haar verjaardag en ze zei: ''Abo's op mijn nieuwe verhaal.''
    Ik weet dat het als grapje was bedoelt maar het zou zo vet zijn als ik haar dat toch kan geven. Ze kan echt super leuk en spannend schrijven.
    Zouden jullie misschien voor mij en voor haar verjaardag een kijkje kunnen nemen? Klik.

    Mvg, Sally.


    Een kort voorproefje:

    Olivia Dunham is nooit goed geweest in het delen van haar gevoelens met andere. Normaal gesproken zou ze haar kiezen op elkaar hebben gebeten, haar gezicht strak getrokken hebben en haar tranen hebben onderdrukt. Niemand om haar heen zou dan hebben gemerkt wat er eigenlijk in haar hoofd omgaat. Maar deze keer lukt het haar niet om haar gezicht in de plooi te houden. Niemand had ooit gedacht dat de dag zou komen waarop ze Olivia Dunham zouden zien huilen. Ze kan zo hard vechten als ze wil tegen haar tranen maar het zal haar dit keer echt niet lukken. De reden waarom ze hier nu zit, op de rand van de ambulance tussen de open deuren, is het ongeluk wat zich net recht voor haar heeft afgespeeld. Dat ene ongeluk heeft in minder dan tien seconde haar hele wereld op z'n kop gezet. Het is niet de schrik of haar eigen pijn die er voor zorgt dat ze moet huilen. Het is haar partner, haar rots in de branding, haar beste vriend, de man waar ze stiekem gevoelens voor heeft, Peter Bishop.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 19:57 ]


    Life is but a dream

    Nouja, het idee is lief maar ik ga geen verhaal lezen als cadeau. Ik lees echt puur alleen omdat ik een verhaal goed vind


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bedankt. Zo is het ook helemaal niet bedoelt. Ik probeer haar verhaal bekent te krijgen. Voel je niet verplicht om iets te gaan lezen. Maar misschien vind je het wel echt een leuk verhaal!


    Life is but a dream