• zouden jullie als je bliefd me quiz willen doen? :$
    ik had deze quiz er al eerder op gezet, maar vond hem niet goed. heb hem verwijdert en ben hernieuw begonnen met de vorige als basis. maar niemand maakt hem. is ie zo slecht? :( ik het zou graag weten. daarom zou ik willen vragen of jullie mijn quiz willen doen. ik heb er nu vier deeltjes van, nog niet veel dus. dit is hem:

    [url] http://www.quizlet.nl/quiz/226827/th--destinys-writer--1/ [/url]
    en dit is waar hij over gaat:
    Het verhaal begint in België. Twee vriendinnen Candy en Becca wonen daar. In het verhaal zullen ze beide veel meemaken. Er zullen gevoelens worden uitgesproken. En liefde zal een van de meest overmeesterend onderwerpen zijn in dit verhaal. Het is zeker niet zoals al de anderen. In dit verhaal bestaat er geen limiet wat fantasie betreft. Geesten en bovennatuurlijke krachten zullen meer dan eens hun zegje doen. En ook TOKIO HOTEL. Zal een grote rol spelen in het verhaal. Ieder van hen. Dit is GEEN lovestory over één van hen. Maar over ze allemaal. De rollen zijn al verdeelt en ik hoop dat jullie hem goed vinden.
    zouden jullie hem a.u.b willen doen? (K)

    wil niemand hem doen? (huil)

    Ik ga kijken ;)


    Take My Hand Take A Breath ...

    dank je. (K)

    niemand anders? hij wordt echt weinig gedaan. en ik wil gewoon weten of ie wat is. want als ik maar enkele berichtjes krijg weet ik het ook niet he. :(

    Hij is gewoon te goed lieford ~333


    Take My Hand Take A Breath ...

    dank je. ik wou dat meer mensen hem deden. ook al geven ze slechte commentaar. (ook al vind ik dat dat niet bestaat, ieder zijn eigen mening) en zo weet ik ook hoe ik verder moet. ma ja.
    toch bedankt dat je hem doet(K)

    Geven ze slechte commentaar op je quizen?


    Take My Hand Take A Breath ...

    nee hoor, maar dat zou ik niet erg vinden. dan zou ik tenminste weten wat ze er echt van denken. ik krijg veel te horen dat hij goed is enzo. en dan opeens wordt mijn quiz minder gedaan, en de persoen die zo zeiden van 'snel verder' en zo die doen hem dan niet meer. dan weet ik het ook niet hoor.

    niemand anders? :(

    ik verveel me:(

    wil jullie hem please doen? :$(H)