• Dusja, ik ben van plan een verhaal te schrijven (ik ben er al aan begonnen op Word) maar ik heb totaal geen inspiratie voor een titel. Kunnen jullie helpen? (A)

    Het verhaal gaat over Maysilee, ze is veertien jaar oud. Door de plotselinge dood van haar vader kan haar moeder niet meer voor haar zorgen. Naar een internaat lijkt haar de beste oplossing. In het internaat krijgt Maysilee te maken met vriendschap en liefde maar ook vijanden en zware straffen. De eigenares van het internaat is heel streng. Op een dag is het zelfs zo erg dat één van haar vriendinnen iets heel ergs doet, waar Maysilee kapot van is. Naast dat, komt ze er ook achter dat mensen heel anders kunnen zijn dan dat ze in eerste instantie dacht...

    Dat is een korte samenvatting van het verhaal... Dus, weten jullie een titel? Het liefst een Engelse.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Iemand ? :]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Uhm... Ik weet eventjes niks.
    Sorry.


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Er schiet me toch iets te binnen. Past volgensmij wel bij de laatste regel van je beschrijving. Weet niet of het ook bij de rest van het verhaal past.
    I thought I knew you


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    FairytalesX schreef:
    Er schiet me toch iets te binnen. Past volgensmij wel bij de laatste regel van je beschrijving. Weet niet of het ook bij de rest van het verhaal past.
    I thought I knew you


    Dankje! :] Ik ga nog even brainstormen, maar misschien ga ik die titel gebruiken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Prejudice


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb het verhaal aangemaakt, en een titel bedacht. Hier de link! =)

    Klik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.