Ik kan ze nu niet luisteren, want ik heb geen oortjes bij de hand en ik ben lui
Maar ik weet wel dat ze ooit het voorprogramma waren van Paolo Nutini (als ik het zo goed schrijf). Misschien dat die ook leuk is? Mijn zus vind ze in ieder geval beide leuk...
Haha, johh ik wist niet eens dat mensen ze kenden. Ik had er eerder nog nooit van gehoord. Ik vind het wel grappig, normaal is dit niet echt het genre waar ik naar luister, dus ik ben heel benieuwd wat ik van die Paolo Nutini ga vinden. Ik kan het tenminste proberen (:
[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:56 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
Tchaikowski schreef:
Ik kan ze nu niet luisteren, want ik heb geen oortjes bij de hand en ik ben lui
Maar ik weet wel dat ze ooit het voorprogramma waren van Paolo Nutini (als ik het zo goed schrijf). Misschien dat die ook leuk is? Mijn zus vind ze in ieder geval beide leuk...
Hey, I put some new shoes on and suddenly everything seems right!*O*
Eeyore schreef:
(...) Hey, I put some new shoes on and suddenly everything seems right!*O*
Als dit songtekst is: ik ben van beide geen fan hoor ;]
Poalo heb ik laatst wel eens geluisterd en er was één liedje wat Lydia (mijn zus) helemaal grijs heeft gedraaid, maar ik vergeet de hele tijd de naam... Die vond ik ook wel leuk.. Ik weet wel dat er een trompet in zit...
Tchaikowski schreef:
(...)
Als dit songtekst is: ik ben van beide geen fan hoor ;]
Poalo heb ik laatst wel eens geluisterd en er was één liedje wat Lydia (mijn zus) helemaal grijs heeft gedraaid, maar ik vergeet de hele tijd de naam... Die vond ik ook wel leuk.. Ik weet wel dat er een trompet in zit...
Tssss Een trompet naar je hoofd geslingerd kan je krijgen! Jk (kitty)
Ken je Muse? Die vind je volgens mij denk ik ook wel leuk... Ze hebben redelijk verschillende muziek (per album), maar wel leuk ^^ Ja, ik heb mijn koptelefoon gevonden ^^