• Normaal vind ik het dus helemaal niet boeiend maar nu komen deze allemaal dus:
    Golden Earing, The Baseballs, Ilse De lange & Go back to the zoo. (En nog veel meer natuurlijk, onder andere Blof en Vanvelzen_

    En eigenlijk zou ik dus misschien gaan met een vriendin maar ik had dan geen plek om te overnachten dus dat ging niet door.
    Maar ik wil dus wel super graag...

    Wie gaat er naar toe?


    Believe in yourself.

    Ik ga sowieso nooit naar festivals en dit soort dingen, maar het klinkt leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil wel, maar ik ben altijd alleen in dat soort dingen
    Er was zondag in mijn stad ook een groot concert, wou ik harstikke graag heen, maar er wou weer eens niemand mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Symphonia schreef:
    Ik ga sowieso nooit naar festivals en dit soort dingen, maar het klinkt leuk!

    Ik ook niet, maar toen ik zag dat The Baseballs kwamen, gosh :9~
    Maar het is aan het strand in Oudorp en als het slecht weer is gaat het niet door. - Vorig jaar was er een storm waardoor alles wegwaaide en het dus niet door ging.. Iedereen kreeg wel hun geld terug (:


    Believe in yourself.

    Nee, da's te rustig voor me, en way too commercial.
    Graspop Metal Meeting!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat lijkt me echt leuk! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking