• Ik voel me op dit moment echt verschrikkelijk bagger, om wat er eerder is gebeurt en ik voel me gewoon totaal niet fit.
    Alles is me teveel, ik heb geen motivatie meer en ik voel me alleen maar moe. Ik word er zo gek van. Ik heb het tegen mijn ouders gezegd, maar ik mag van hen niet 1 dagje van school thuisblijven om een klein beetje bij te komen. Terwijl mijn zus wel om de haverklap thuis mag blijven om niets. Ik vind het zo gemeen...

Can someone cheer me up?

26 - 02 - '16

Ga een disneyfilm kijken? Doe ik altijd als ik me verveel of sad voel. Word je vast en zeker wel vrolijk van ;]

Deep inside, I've never felt alive

Ahw meis wat rot, ik kan je een paar clichés geven in de trant van doorgaan, vechten en sterk blijven maar ik weet dat je daar niets mee kunt. Heb ook je vorige topic gelezen en ik kan alleen maar zeggen dat ik heel veel respect heb voor hoe je het doet.

Ik hoop dat het snel beter gaat
    Ik geef je hierbij een natte knuffel van de New Foundlander pup die nu bij ons op bezoek is en zo adorable is

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one