• Persian (16+)
    Short story.
    6 delen.
    Erotisch verhaal.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 13:00 ]


    Til hug og blod.

    Deel 1.


    Til hug og blod.

    Ik ga je verhalen lezen als ik tijd heb ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik sta al te springen voor een vervolg!

    Gabumon schreef:
    Ik ga je verhalen lezen als ik tijd heb ;d


    That would be awesome. ^^ Ze zijn over het algemeen niet super lang en hebben niet heel veel delen, dus het moet makkelijk te volgen zijn. :3
    -Zo weet ik ook zeker dat ik de verhalen hier af maak waar ik aan begin, of dat ze het al zijn en ik zo niemand teleurstel. :'D-


    Til hug og blod.

    Loveless schreef:
    Ik sta al te springen voor een vervolg!


    Thank you so much, love. *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    That would be awesome. ^^ Ze zijn over het algemeen niet super lang en hebben niet heel veel delen, dus het moet makkelijk te volgen zijn. :3
    -Zo weet ik ook zeker dat ik de verhalen hier af maak waar ik aan begin, of dat ze het al zijn en ik zo niemand teleurstel. :'D-

    Haha xd ok ;d En anders lees ik ze wel op woensdag.. Dan zit ik toch voor Jan doedel op school en doe ik niks xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omerta schreef:
    (...)

    Thank you so much, love. *O*

    You're very welcome dear! I love it D:

    Hele grote bloemkolen, bloemkolen, bloemkolen. Ja hele, hele grote bloemkolen, oh wat zijn ze groot :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Hele grote bloemkolen, bloemkolen, bloemkolen. Ja hele, hele grote bloemkolen, oh wat zijn ze groot :')


    Jij bent altijd heel dapper vies en pervers, maar ik heb je (ook in het verleden) nog nooit zien reageren op mijn verhalen. And I'm still holding back the big guns, bigtime. Hehehe. Big mouth, small heart?(wbw)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Jij bent altijd heel dapper vies en pervers, maar ik heb je (ook in het verleden) nog nooit zien reageren op mijn verhalen. And I'm still holding back the big guns, bigtime. Hehehe. Big mouth, small heart?(wbw)


    Wollah, dat moet ik ook nog gaan doen Ö. Heb alleen altijd zoiets van, "zet ze wel bij mijn topics en ik lees het later wel". Moarrr, ik zal het gaan doen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Wollah, dat moet ik ook nog gaan doen Ö. Heb alleen altijd zoiets van, "zet ze wel bij mijn topics en ik lees het later wel". Moarrr, ik zal het gaan doen :Y)


    Wollah? Zeg wollah en waag het je om niet aan je woord te houden! Niet fokken met mij mattie, ik zeg je! (cat)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Wollah? Zeg wollah en waag het je om niet aan je woord te houden! Niet fokken met mij mattie, ik zeg je! (cat)


    Already done, "mattie" :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Already done, "mattie" :'D


    Wollah? Ik ben trots op je. :3

    -Nu moet ik gaan, deel 2 komt vanavond. <3-

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 15:47 ]


    Til hug og blod.

    Ik heb een abo :3


    26 - 02 - '16

    Abo. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife