• Die zocht ik net. Het eerste wat ik vond was dit:

    De gymleraar

    Morgen weer naar school dacht Lieke, ze zat haar Duitse huiswerk te leren want ze had morgen een SO en de vorige keer had ze een 3 gehaald dus moest ze deze keer wel een goed cijfer halen.
    Laat ik maar gaan slapen dacht ze t was al half twaalf, anders kom ik morgen helemaal me bed niet meer uit dacht ze.
    De volgende ochtend pakte ze haar gymspullen en haar rugtas in, ze had van een vriendin gehoord dat ze een nieuwe gymleraar zouden krijgen omdat die ze nu hadden met pensioen ging, dat was ook wel nodig dacht ze. Hopelijk was deze wel aardig dacht ze.
    Ze had de 1ste 2 uur gym dus moest ze meteen door, want ze hadden geen gymlokaal bij hun op school en omdat t zomer was gingen ze naar een voetbal vereniging om daar te gymen. Onderweg fietser ze met haar muziek aan, en opeens zag ze een ontzettend leuke jongen/man voorbij fietsten ze keken elkaar rechtaan en hij knipoogde naar haar, ze werd rood en keek gauw weg.
    Wie was dat?! Dacht ze. 'omg hij is lekker' Einde


    Dus eh... Waar haal ik mooie verhalen vandaan, in plaats van dit, lol xD

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:59 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Op mijn profiel!
    Haha dit is wel een fail.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Op mijn profiel!
    Haha dit is wel een fail.


    Ik zal zo eens gaan kijken.
    Hahahaha, over fail gesproken, dit is het toppunt:

    het pret park
    Het pret pakt

    Er was eens een meisje ze was 12 jaar
    Dat altijd alleen wou zijn .
    Op een dag ging ze naar een pret park .
    Ze werd er gepest dat ze nergens in durfde .
    Ze werd zo hard gepest dat ging lopen van de groep .
    De begeleiders hadden niks door tot ze vertrokken . Ze liepen naar info kotje . Maar ze kwam maar niet . Ze belden de politie . En vonden haar niet . Op een gegeven moment scheelden er iets met een achtbaan . Ze gingen kijken in de controle kamer . Daar lag het meisje dood …
    Na onder zoeken zagen ze dat er organen uit haar waren . De politie hebben alles gedaan . Om de moordenaar te vinden . De maanden werden jaren en de moordenaar zou terug toe slaan !!!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hey, blijf van m'n verhalen af! D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Marble schreef:
    (...)

    Ik zal zo eens gaan kijken.
    Hahahaha, over fail gesproken, dit is het toppunt:

    het pret park
    Het pret pakt

    Er was eens een meisje ze was 12 jaar
    Dat altijd alleen wou zijn .
    Op een dag ging ze naar een pret park .
    Ze werd er gepest dat ze nergens in durfde .
    Ze werd zo hard gepest dat ging lopen van de groep .
    De begeleiders hadden niks door tot ze vertrokken . Ze liepen naar info kotje . Maar ze kwam maar niet . Ze belden de politie . En vonden haar niet . Op een gegeven moment scheelden er iets met een achtbaan . Ze gingen kijken in de controle kamer . Daar lag het meisje dood …
    Na onder zoeken zagen ze dat er organen uit haar waren . De politie hebben alles gedaan . Om de moordenaar te vinden . De maanden werden jaren en de moordenaar zou terug toe slaan !!!


    wtf... dit slaat egt alles... xD

    Marble schreef:
    (...)

    Ik zal zo eens gaan kijken.
    Hahahaha, over fail gesproken, dit is het toppunt:

    het pret park
    Het pret pakt

    Er was eens een meisje ze was 12 jaar
    Dat altijd alleen wou zijn .
    Op een dag ging ze naar een pret park .
    Ze werd er gepest dat ze nergens in durfde .
    Ze werd zo hard gepest dat ging lopen van de groep .
    De begeleiders hadden niks door tot ze vertrokken . Ze liepen naar info kotje . Maar ze kwam maar niet . Ze belden de politie . En vonden haar niet . Op een gegeven moment scheelden er iets met een achtbaan . Ze gingen kijken in de controle kamer . Daar lag het meisje dood …
    Na onder zoeken zagen ze dat er organen uit haar waren . De politie hebben alles gedaan . Om de moordenaar te vinden . De maanden werden jaren en de moordenaar zou terug toe slaan !!!

    Lol!
    But I don't know, sowwy.

    Aurelia schreef:
    Hey, blijf van m'n verhalen af! D:.


    'Vind ik leuk' ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Ik zal zo eens gaan kijken.
    Hahahaha, over fail gesproken, dit is het toppunt:

    het pret park
    Het pret pakt

    Er was eens een meisje ze was 12 jaar
    Dat altijd alleen wou zijn .
    Op een dag ging ze naar een pret park .
    Ze werd er gepest dat ze nergens in durfde .
    Ze werd zo hard gepest dat ging lopen van de groep .
    De begeleiders hadden niks door tot ze vertrokken . Ze liepen naar info kotje . Maar ze kwam maar niet . Ze belden de politie . En vonden haar niet . Op een gegeven moment scheelden er iets met een achtbaan . Ze gingen kijken in de controle kamer . Daar lag het meisje dood …
    Na onder zoeken zagen ze dat er organen uit haar waren . De politie hebben alles gedaan . Om de moordenaar te vinden . De maanden werden jaren en de moordenaar zou terug toe slaan !!!


    Okee dat bovenste in het topic is al een fail, maar deze slaat inderdaad alles!

    Maar verder.. Ik heb geen idee waar je mooie, korte verhalen kunt vinden.. Je kunt eens bij mijn Stand Alone's kijken als ze zin en tijd hebt (A) :Y) Maar verder zou ik het niet weten..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)

    Okee dat bovenste in het topic is al een fail, maar deze slaat inderdaad alles!

    Maar verder.. Ik heb geen idee waar je mooie, korte verhalen kunt vinden.. Je kunt eens bij mijn Stand Alone's kijken als ze zin en tijd hebt (A) :Y) Maar verder zou ik het niet weten..


    Ik ga zo kijken ^^
    Oh, ik heb hier weer een nieuwe gevonden, deze keer in de categorie seksverhalen. Stiekem zijn die verhalen hoe slechter hoe grappiger xD

    Wodka
    Het klinkt mischien een beetje raar maar ik wordt van wodka geil en dat weet mijn neef ook het begon zo we hadden een feestje teminste dat dacht ik dus ik thuis alvast in drinken wodka natuurlijk want ik had best wel zin om een wipie te maken maar het feestje bleek een week later te zijn flink balen natuurlijk maar het was niets voor niets ik had een doorschijnende t-shirtje aan een een roze bh en mn neef zegt je t-shirtje schijnt door ik zo geil toch ik zag zn lul stijf worden en hij zei van ik wordt geil van jou ik zo wil je seks kom maar op we waren toch alleen hij zo waar wil je het doen ik zo op de bank oke we begonnen lekker rustig en het werd steeds wilder en wilder we genoten allebei ik kreunde harder en harder maar ja we hadden de gordijnen niet goed dicht gedaan en de buurman zag het allemaal gebeuren maar hij wou wel even lekker mee doen ik werd in elk gaatje genomen zulke lekkere dikke palen heb ik nog nooit in mn kutje gehad het was heerlijk en nu heb ik voordurend seks met mijn bloed eigen neef wat een genot dikke geile x van mij


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gewoon van Q? Ik heb hier in ieder geval nog maar heel weinig verhalen gezien die slechter waren dan die twee voorbeelden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gewoon van Q? Ik heb hier in ieder geval nog maar heel weinig verhalen gezien die slechter waren dan die twee voorbeelden. :'D


    Correctie, 3 ;x

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 22:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heet Lieke, lol. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Die laatste vind ik toch wel iets hebben.

    Marble schreef:
    (...)

    Correctie, 3 ;x

    Die derde slaat echt alles! xd Alweer
    Maar effe serieus, heb je die gewoon op Q gevonden, of op een andere site? Want als ze op Q staan, dan vind ik het echt erg dat wij van zo'n verhalen op onze site hebben staan! O.O'


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Die derde slaat echt alles! xd Alweer
    Maar effe serieus, heb je die gewoon op Q gevonden, of op een andere site? Want als ze op Q staan, dan vind ik het echt erg dat wij van zo'n verhalen op onze site hebben staan! O.O'


    LOL nee ze komen niet van Q x)
    Maar van hier
    Serieus, je gaat stuk als je al die verhalen leest, het gaat echt te ver.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 22:37 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Correctie, 3 ;x


    Nu wel, toen ik dat schreef nog niet. Maar die derde slaat wel echt alles. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan