• *Zeur topic*

    Ik kom weer zeuren. Ik zit namelijk weer verdrietig op mijn slaapkamer, omdat ik het helemaal zat ben met alles. Het is altijd hetzelfde liedje. Het komt er altijd op neer dat ik niet deug. Mijn kledingstijl deugt niet, mijn muziekstijl deugt niet en mijn gedrag al helemaal niet.

    Ik ben een paar weken geleden op gesprek geweest en toen heb ik eindelijk mezelf eens geopend. Ik heb gezegd wat mij dwars zat met de nodige tranen. Ik heb ook meerdere malen gezegd dat ik uit huis wilde, omdat het gewoon niet meer gaat en de sfeer thuis mij sloopt. Ik zei ook dat ik niet veel had aan de gesprekken die we hadden, omdat dat niet ging over wat er aan mij scheelde maar over het verwerken van prikkels en dat soort shizzle. Daar had ik gewoon compleet niets aan, want ik had dat verhaal wel tien keer gehoord.

    Ik had dat dus aan die man vertelt en ik zei ook dat ik het liever wilde hebben over mijn problemen. Dingen die ik wilde verwerken maar niet lukken onder andere. Die man zei dus die organisatie daar niet voor was. Dat het niet volgens hun regels was dat de client zei wat er aan hem of haar scheelde voor zijn/haar idee en dat de psycholoog dinges dan even luisterde en dan een oplossing ging verzinnen. Uiteindelijk kwam eruit dat ik iemand anders moest gaan zoeken om mee te praten.

    Ik was daar echt meer dan pissig van en zelfs verdrietig. Ik voelde me onbegrepen en vooral niet serieus genomen. Die week daarna ging ik op vakantie met een andere organisatie voor mensen met autisme. Die vakantie was helemaal niet fijn, omdat mijn hoofd vol was van dat gesprek en de kinderen die mee gingen waren jonger en drukker dan mij. De bedden waren ook verschrikkelijk, waardoor ik de hele vakantie een zere nek had. Ook zag ik weer vreselijk op tegen school.

    Ik was dan ook blij dat ik weer opgehaald werd, maar ik zag ook weer op tegen de thuissituatie waar ik weer naar terug moest. Dat was dus heel erg dubbel voor mij en lastig. Toen ik thuiskwam was het gelijk weer raak, helaas. Er was weer ruzie, ik werd weer gek en toen was ik weggelopen met de hond. Ergens naar een afgelegen plek, omdat ik me gewoon waardeloos voelde. Ik was immers net terug en er was al weer gelijk ruzie.

    Toen kwamen weer de gedachtes van 'waar doe ik het allemaal voor'. Ik werd gewoon compleet gek en ik heb me die avond, thuis, dan ook in slaap gehuild. School was ook helemaal niet leuk, omdat ik me een aantal dagen gewoon niet fit voelde. Ik was sneller overprikkelt dan normaal en erg gestrest.

    Donderdag moest ik naar de dominee, dat vond ik alles behalve fijn, maar hij wilde tenminste wel even naar mij luisteren. Hij vond het ook erg vervelend voor me dat die psycholoog me niet kon helpen. Toen ik na dat gesprek naar huis reed, bedacht ik een soort oplossing die voor mij en mijn ouders gunstig zou kunnen zijn. Tijdelijk uit huis. Dan zou ik een tijdje weg zijn van de situatie en dan zou ik niet te lang weg zijn zodat zij zich daar niet rot om zouden hoeven te voelen.

    Maar toen ik dit idee vertelde werd het gelijk afgewezen. Dat snapte ik ook gewoon niet. Soms hadden ze gewoon een schijthekel aan me, om dat zo maar te zeggen, en ze wilden me ook al niet weg hebben. Daar snapte ik dus helemaal niets van.

    En de reden dat ik hier nu verdrietig boven zit, is dat mijn zus me continu emo noemt, alles van mij afkraakt en me niet met rust laat als ik dat nodig heb. En nog wat meer dingen, maar alles bij elkaar maakte me gewoon verdrietig. Ik weet nu ook gewoon serieus niet meer wat ik moet. Het enige wat in mij opkomt is 'shoot me please' maar dat is ook geen oplossing..


    26 - 02 - '16

    Oké first, die psycholoog van jou mág zich niet eens een psycholoog noemen. Hallo?? Een psycholoog is er júíst om te praten! Ik zou naar de huisarts gaan en direct een andere aanvragen. Blijf wel naar een psycholoog gaan, het helpt echt als je de juiste persoon vind.
    Je zus is ook een puber. Ik wed dat ze vaak niet meent wat ze zegt en ook haar eigen problemen heeft. Je kan haar ook vragen om te stoppen toch? Zeggen dat het je kwetst en veel pijn doet. Of als ze je weer emo noemt niet gelijk boos worden maar kalm doorvragen wáárom ze je dit nou de hele tijd moet doen. Deed ik ook bij mijn vader, de allereerste keer dat ik tegen hem inging, zo hij wist niet wat hij moest zeggen toen. Mischien is dat een goed idee?
    Het leven is heus niet altijd slecht.. Het nadeel is ook dat je nu alle negatieve dingen op een rijtje zet en alleen daar oog voor hebt. Zo ga je vanzelf dieper in de put zitten. Er is maar één manier om uit die put te komen, sterk zijn en door blijven vechten! Mischien lijkt het op dit moment hopeloos, maar je zult jezelf er later echt heel erg dankbaar voor zijn. In ieder geval wens ik je heel heel veel sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    Oké first, die psycholoog van jou mág zich niet eens een psycholoog noemen. Hallo?? Een psycholoog is er júíst om te praten! Ik zou naar de huisarts gaan en direct een andere aanvragen. Blijf wel naar een psycholoog gaan, het helpt echt als je de juiste persoon vind.
    Je zus is ook een puber. Ik wed dat ze vaak niet meent wat ze zegt en ook haar eigen problemen heeft. Je kan haar ook vragen om te stoppen toch? Zeggen dat het je kwetst en veel pijn doet. Of als ze je weer emo noemt niet gelijk boos worden maar kalm doorvragen wáárom ze je dit nou de hele tijd moet doen. Deed ik ook bij mijn vader, de allereerste keer dat ik tegen hem inging, zo hij wist niet wat hij moest zeggen toen. Mischien is dat een goed idee?
    Het leven is heus niet altijd slecht.. Het nadeel is ook dat je nu alle negatieve dingen op een rijtje zet en alleen daar oog voor hebt. Zo ga je vanzelf dieper in de put zitten. Er is maar één manier om uit die put te komen, sterk zijn en door blijven vechten! Mischien lijkt het op dit moment hopeloos, maar je zult jezelf er later echt heel erg dankbaar voor zijn. In ieder geval wens ik je heel heel veel sterkte!


    Ik vecht al de hele tijd.


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    (...)

    Ik vecht al de hele tijd.

    En dat zal je je hele leven moet blijven doen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    (...)
    En dat zal je je hele leven moet blijven doen.


    Alsof ik dat nog niet weet


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    (...)

    Alsof ik dat nog niet weet

    Nou hoef je me niet zo af te zeiken. Ik wil je ook alleen maar helpen ja?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MShadows schreef:
    (...)
    Nou hoef je me niet zo af te zeiken. Ik wil je ook alleen maar helpen ja?


    Sorry als ik zo bot overkom, ik ben gewoon helemaal over de zeik op dit moment.


    26 - 02 - '16

    Chartreux schreef:
    (...)

    Sorry als ik zo bot overkom, ik ben gewoon helemaal over de zeik op dit moment.

    Ik snap je, iedereen zit wel eens in een dip. Maar dat gaat over, echt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    omdat dat niet ging over wat er aan mij scheelde maar over het verwerken van prikkels en dat soort shizzle.


    Dat gebeurde bij mij ook. Toen ging het bij mij juist slechter. Je moet gewoon strikt zeggen dat je níét over die prikkels wilt praten en over jezelf wilt praten. Heb ik ook gedaan, en dat werkte heel goed.


    Destroy what destroys you.

    MShadows schreef:
    Oké first, die psycholoog van jou mág zich niet eens een psycholoog noemen. Hallo?? Een psycholoog is er júíst om te praten! Ik zou naar de huisarts gaan en direct een andere aanvragen. Blijf wel naar een psycholoog gaan, het helpt echt als je de juiste persoon vind.
    Je zus is ook een puber. Ik wed dat ze vaak niet meent wat ze zegt en ook haar eigen problemen heeft. Je kan haar ook vragen om te stoppen toch? Zeggen dat het je kwetst en veel pijn doet. Of als ze je weer emo noemt niet gelijk boos worden maar kalm doorvragen wáárom ze je dit nou de hele tijd moet doen. Deed ik ook bij mijn vader, de allereerste keer dat ik tegen hem inging, zo hij wist niet wat hij moest zeggen toen. Mischien is dat een goed idee?
    Het leven is heus niet altijd slecht.. Het nadeel is ook dat je nu alle negatieve dingen op een rijtje zet en alleen daar oog voor hebt. Zo ga je vanzelf dieper in de put zitten. Er is maar één manier om uit die put te komen, sterk zijn en door blijven vechten! Mischien lijkt het op dit moment hopeloos, maar je zult jezelf er later echt heel erg dankbaar voor zijn. In ieder geval wens ik je heel heel veel sterkte!


    Dit had ik een half jaar geleden nodig, zo'n speech. (cat)
    Jij hebt gezegd wat ik had willen zeggen, maar ik kan niet uit mijn woorden komen atm.

    Je komt er wel overheen. Ik zou nog één keer met die psycholoog praten, en als het dan weer verkeerd gaat inderdaad direct naar je huisarts en een andere aanvragen. Werkte bij mij ook.


    Destroy what destroys you.

    MShadows schreef:
    Oké first, die psycholoog van jou mág zich niet eens een psycholoog noemen. Hallo?? Een psycholoog is er júíst om te praten! Ik zou naar de huisarts gaan en direct een andere aanvragen. Blijf wel naar een psycholoog gaan, het helpt echt als je de juiste persoon vind.
    Je zus is ook een puber. Ik wed dat ze vaak niet meent wat ze zegt en ook haar eigen problemen heeft. Je kan haar ook vragen om te stoppen toch? Zeggen dat het je kwetst en veel pijn doet. Of als ze je weer emo noemt niet gelijk boos worden maar kalm doorvragen wáárom ze je dit nou de hele tijd moet doen. Deed ik ook bij mijn vader, de allereerste keer dat ik tegen hem inging, zo hij wist niet wat hij moest zeggen toen. Mischien is dat een goed idee?
    Het leven is heus niet altijd slecht.. Het nadeel is ook dat je nu alle negatieve dingen op een rijtje zet en alleen daar oog voor hebt. Zo ga je vanzelf dieper in de put zitten. Er is maar één manier om uit die put te komen, sterk zijn en door blijven vechten! Mischien lijkt het op dit moment hopeloos, maar je zult jezelf er later echt heel erg dankbaar voor zijn. In ieder geval wens ik je heel heel veel sterkte!


    Bitch please, kämpfen bis du tod bist werkt echt niet. Het leven neukt ons allemaal heel erg hard en volgens mij weet jij dat ook wel. Uit de put moet je komen met een ladder en die ladder wordt gebouwd uit de botten van je vijanden. Je moet je dus letterlijk geen ene f-u-c-k aantrekken van de mensen die jou en jouw dromen dwarsbomen.
    Ik heb je (Erieka) trouwens een PB gestuurd ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Bitch please, kämpfen bis du tod bist werkt echt niet. Het leven neukt ons allemaal heel erg hard en volgens mij weet jij dat ook wel. Uit de put moet je komen met een ladder en die ladder wordt gebouwd uit de botten van je vijanden. Je moet je dus letterlijk geen ene f-u-c-k aantrekken van de mensen die jou en jouw dromen dwarsbomen.
    Ik heb je (Erieka) trouwens een PB gestuurd ;)

    Don't call me a bitch please. Ik kan beter helemaal niet meer reageren op *zeiktopics*. Degene die de topicmaakster willen helpen worden ook alleen maar afgezeikt. Kom op zeg, ik wil haar toch ook alleen maar helpen! So bitch please, leave me alone en geef je eigen advies aan d'r en laat mij alsjeblieft met rust.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rustig dames.

    En uit eigen ervaring van een 'ouder' iemand. Echt blijven vechten meid. Ook al lijkt het niet zo, ooit komt echt alles goed. Je zit nu alleen even in een dip en daar moet je uit.
    Via je huisarts kun je doorverwezen worden naar een andere psych, hopelijk voor jou nu een goede.
    Praten en vechten helpt echt!


    I am an idiot, I move.

    aaah lieve schat ja zo noem ik je even, na regen komt een mooie kleurige regenboog! (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.