• Hoe doe jij dat?

    Je hebt een bepaalt doel, waarvoor je veel moet vechten maar het lukt maar niet om het te behalen.
    Hoe zorgen jullie ervoor dat jullie wel je doel bereiken? Welke tips kunnen jullie mij geven?


    <3

    Doorgaan tot het einde. Vechten, door de modder kruipen als het moet. Bijna alles.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik gooi snoozer naar het doel en ren erachteraan om haar weer op te vangen voordat ze de grond raakt D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet zo´n hoog doel stellen. Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan en daar pas ik mijn doelen op aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Net zo lang vechten tot ik er ben, en mijn doelen realistisch houden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn doel opschrijven oid en op een plek hangen waar ik vaak kijk. Iedere keer als ik daar naar kijk weet ik weer waarvoor ik zo hard werk. En veel steun van mensen om me heen. En doorzetten


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Geen enkel idee. Ik heb een doel dat ik moet halen en ik heb geen idee hoe ik er moet komen. Ik denk inderdaad wat LaCerise zegt. Zet het zwart op wit, zorg ervoor dat je het niet kunt negeren.
    En beloon jezelf als je een stapje verderkomt (:


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Niet alles in een keer willen doen, maar stukje bij beetje.
    En als ik het heb gehaald wat leuks voor mezelf kopen of zoiets


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Ik manipuleer mensen om mijn doel te bereiken. Zo ook bij mijn sollicitatie (waarvoor ik ben aangenomen) en ik vertel mensen wat ze graag willen horen. (bloos)
    Ik bereik altijd mijn doel. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat vraag ik me ook af, hoe gemotiveerd ik ook ben.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Als mij iets niet meteen lukt, ben ik er eigenlijk vrij snel klaar mee :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Als mij iets niet meteen lukt, ben ik er eigenlijk vrij snel klaar mee :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Leela schreef:
    Doorgaan tot het einde. Vechten, door de modder kruipen als het moet. Bijna alles.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    In het algemeen ben ik te lui voor mijn dromen en blijft het dan ook gewoon bij dromen ^^.


    i put the fun in funeral

    Nimh schreef:
    Als mij iets niet meteen lukt, ben ik er eigenlijk vrij snel klaar mee :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Doorzetten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'